Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@19:50:22 GMT

سه محصول پر فروش مراقبت پوستی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۰۷۵۸

سه محصول پر فروش مراقبت پوستی

 آرایش کردن روی پوستی که دارای هزار و یک مشکل است همانند ساختن خانه بدون شالوده و زیربنا می‌باشد! این مهم است که پوست شما حتی بدون آرایش نیز زیبا، سالم و درخشان به نظر برسد. این روزها به هر کدام از شبکه‌های اجتماعی و یا وبسایت‌ها سر بزنید مطالبی تحت عنوان مراقبت از پوست، محصولات مراقبت پوستی و فروش آن‌ها خواهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر ما برای شما در این مطلب درباره ۳ مورد از پرفروش‌ترین محصولات مراقبت از پوست صحبت خواهیم کرد. سه محصول پرفروشی که در ادامه معرفی خواهند شد شامل کرم ضد لک، شوینده صورت و ترمیم‌کننده یک ترکیب فوق‌العاده برای افرادی است که سال‌های سال به پوست خود اهمیت چندانی نداده‌اند و حال قصد جبران آن را دارند. با ما همراه باشید.


کرم ضد لک

لک‌ها یکی از مواردی هستند که در اثر اهمیت ندادن زیاد به پوست بر روی آن ظاهر می‌شوند. وجود لک بر روی پوست، باعث از دست رفتن زیبایی آن خواهد شد و همچنین نیاز به استفاده از انواع لوازم آرایش را برای پوشاندن آن بالا می‌برد. در صورتی که این مشکل شایع پوستی با استفاده مداوم و به موقع از ضد لک برطرف می‌شود. فرآیند تشکیل لک به این صورت است که ساخت رنگدانه در بخش به‌خصوصی از پوست افزایش می‌یابد در نتیجه امر، ظاهر آن ناحیه از لحاظ رنگ متفاوت به نظر خواهد رسید. به این نواحی متفاوت از لحاظ رنگ، لک گفته می‌شود که در اثر عوامل بسیاری می‌تواند رخ دهد که در هر صورت، استفاده از کرم ضد لک یک سازوکار مقابله‌ای و پیشگیرانه فوق‌العاده در برابر آن است. شایع‌ترین دلیل وقوع لک‌ها، تابش محافظت نشده نور خورشید به پوست است که با افزایش ساخت رنگدانه، سبب ایجاد انواع لک‌ها در اندازه‌ها و حتی رنگ‌های متفاوت خواهد شد. به همین خاطر است که پس از سال‌ها عدم رسیدگی به پوست و استفاده از ضدآفتاب، بدون شک برای مراقبت از آن به کرم ضد لک احتیاج پیدا خواهید کرد. کرم ضد لک با کاهش ساخت رنگدانه در پوست نه تنها لکه‌های پیشین را محو می‌کند بلکه از ساخت لکه‌های جدید جلوگیری می‌نماید. ضد لک به نوعی کنترل کننده فرآیند تولید رنگدانه های پوست است و با از بین بردن تیرگی ها و کدری ها، پوست رادرخشان می کند. کرم ضد لک رطوبت رسان، احیا کننده سلول های مرده و جوان ساز پوست است.

ترمیم کننده

لک‌ها بارزترین نتیجه عدم رسیدگی بر پوست هستند که با استفاده از کرم ضد لک از بین خواهند رفت اما وقت آن رسیده تا در مورد دیگر آسیب‌هایی که پوست ممکن است در طی سال‌ها عدم رسیدگی و یا حتی یک روز غافل شدن از مصرف ضد آفتاب اتفاق بیافتد! بررسی شود. جوش‌ یک مشکل پوستی به شدت شایع است که هر فردی حداقل یک دوره از زندگی‌اش را احتمالا نوجوانی یا جوانی با آن روبرو شده باشد. گرچه استفاده از محصولات مراقبت پوستی مناسب می‌تواند جوش‌ها را کاهش دهد اما موضوع اصلی اتفاقی است که بعد از نابودی این جوش‌ها اتفاق می‌افتد یعنی آسیبی که به پوست می‌زنند و اثر نامطلوبی که بر روی آن می‌گذارند. جای جوش گاها می‌تواند از خود جوش بدتر باشد! جای جوش می‌تواند باعث ایجاد پستی و بلندی‌هایی بر پوست و تغییر رنگ آن شود. در رابطه با این مشکل شما باشد از ترمیم‌ کننده استفاده کنید.

ترمیم کننده، سلول های پوستی را اصلاح و نوسازی، از بروز عفونت ، التهاب و رشد میکروب پیشگیری میکند و برطرف کننده درد و سوزش زخم است. فرآیند التیام زخم پیچیده است و نیاز به مراقبت دارد. ترمیم کننده این کار را انجام می دهد، از بروز عوارض پیشگیری کرده و به درمان زخم کمک می کند.

موارد استفاده از ترمیم کننده علاوه بر از بین بردن جای جوش شامل ترمیم آسیب‌های دیگری نظیر آفتاب سوختگی نیز می‌شود. فرض کنید در یک روز آفتاب استفاده از ضد آفتاب را فراموش کرده‌اید. احتمالا هنگام بازگشت به خانه با چهره‌ای سرخ و ملتهب در آینه روبرو خواهید شد. ترمیم کننده در اینجا بهترین چیزی است که می‌توانید بر روی پوست سوخته خود استفاده کنید. چرا که علاوه بر دارا بودن خواص ضدالتهابی و ضدقارچی با جلوگیری موثر از ورود آلودگی‌ها پوست و سرعت بخشیدن به فرآیند ترمیم آن همچنین رفع سوزش و التهاب تمامی مشکلات ناشی از آفتاب سوختگی را برطرف می‌سازد.

از دیگر موارد استفاده از ترمیم کننده می‌توان به درمان اگزما درماتیت آتوپیک اشاره کرد.

شوینده صورت

قاعدتا برای تمیز و پاکیزه نگه داشتن هر چیزی باید آن را بشویید اما هر چیزی شوینده مخصوص خود را دارد. هر محصول مراقبتی پوست، فایده‌ای دارد. ضد لک، لک را از بین می‌برد و ترمیم کننده آسیب‌ها را ترمیم می‌کند. شوینده صورت نیز با از بین بردن آلودگی‌ها و چربی‌هایی که بر روی پوست می‌نشینند از بسته شدن منافذ پوست و مشکلاتی که به همراه دارد نظیر ایجاد جوش، جلوگیری می‌کند. شوینده صورت (Face Wash) یکی از محصولات مراقبت پوستی بر پایه آب و معمولا به صورت فوم یا ژل است. استفاده از فیس واشی  که مناسب پوست شما طراحی شده است این قابلیت را دارد که آبرسان، لایه بردار و محرکی برای گردش خون بهتر باشد. برخی فکر می‌کنند که شوینده صورت برای استفاده در هنگام استحمام و یا کثیف شدن جدی صورت است در صورتی که استفاده روزانه دوبار از شویندهای صورت همانند کرم ضد لک به شدت توصیه شده است. یک نوبت در شب و یک نوبت صبح. شاید فکر کنید که شستن شب به دلیل آلودگی‌هایی که در طول روز بر پوست می‌نشیند منطقی است اما صبح چرا؟ بله شما شب جز تخت خواب خود به جایی نمی‌روید اما بالشت شما خود یک منبع فوق آلودگی است که تمام آلودگی‌های نشسته بر روی موهای شما در حین خواب، به پوست صورت شما منتقل می‌کند. بنابراین بر شما واجب است علاوه بر شستن زود به زود رو بالشی خود علاوه بر شب هر روز صبح نیز با شوینده صورت مناسب، پوست صورت خود را بشویید. در ادامه یک فروشگاه معتبر برای خرید شوینده صورت معرفی می کنیم.

محصولات مراقبت از پوستی را از ایطو بخرید.

حال شما می‌دانید که در اولین اقدام کدام سه محصول مراقبت پوستی مناسب شما هستند. پیشنهاد ما این است که علاوه بر موارد گفته شده از سایر محصولات مراقبتی نیز جهت داشتن پوستی زیباتر استفاده کنید. محصولاتی که می‌توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی فوق‌العاده ایطو خریداری نمایید. ایطو ارائه‌دهنده انواع محصولات مراقبت پوستی به صورت تکی و یا پکیج‌هایی فوق‌العاده برای انواع پوست است. از ویژگی‌های خوب ایطو می‌توان به مشاوره رایگان و همچنین هزینه ارسال سبد خریدها اشاره کرد. جهت دریافت مشاوره برای مشکلات پوستی خود به صورت رایگان و یا خرید محصولات ایطو می‌توانید به این فروشگاه به نشانی اینترنتی https://eitoo.ir مراجعه نمایید.

کد خبر 1585117

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟

آفتاب‌‌نیوز :

اولین نتیجه و اثر سیگار بر روی پوست صورت، ایجاد چین و چروک‌های عمودی در اطراف دهان است. اگرچه با افزایش سن فرار از این چین و چروک‌ها ممکن نیست. اما سیگار باعث به جلو افتادن آن‌ها می‌شود. چین و چروک‌های پنجه کلاغی که در اطراف چشم پدیدار می‌شوند، متداول‌تر هستند. این چروک‌ها برای افراد سیگاری زودتر از سایر افرادی ایجاد می‌شوند.

 آسیب به کلاژن و الاستین عامل اصلی پیری زودرس پوست است. اولین تاثیر سیگار روی پوست هم با این نشانه ظاهر می‌شود. مصرف دخانیات باعث انقباض عروق می‌شود. در نتیجه مانع از رسیدن جریان خون و اکسیژن کافی به سلول‌های پوست می‌شود. همین عامل پیری زودرس را به دنبال دارد.

پوست صورت باید نرم و لطیف باشد. همینطور پوست دستان شما هم باید به همین صورت دیده شوند. یکی از عوارض سیگار بر روی پوست به صورت ایجاد لکه‌های پوستی در قسمت‌های مختلف بدن خود را نشان می‌دهد. این مشکل بیشتر بر روی بازو‌ها و سینه دیده می‌شود. همچنین به دلیل سیگار کشیدن خاصیت ارتجاعی پوست هم کم کم از بین می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • کرم معجزه
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر