Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی رئیس رسانه ملی، حسن گروسی به ریاست «اولین همایش ملی حقوق و رسانه» منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی طی حکمی، حسن گروسی معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما را به ریاست «اولین همایش ملی حقوق و رسانه» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «همایش مذکور در برهه حساس کنونی که رسانه ملی با تحریم های خصمانه و یک جانبه آمریکا، ددمنشی شبکه های معاند نظام و از طرفی هجمه بنگاه های سخن پراکنی کذاب در فضای مجازی مواجه شده است، می‌تواند ضمن تبیین جایگاه حقوقی سازمان و همچنین دستیابی به آخرین یافته‌های پژوهشی حقوقی حوزه رسانه، دستاوردهای بزرگی در عرصه حقوق داخلی و بین‌المللی برای رسانه ملی به ارمغان آورد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین همایش ملی حقوق و رسانه به زودی برگزار و فراخوان ارسال مقالات برای پژوهشگران علاقه‌مند به حوزه حقوق و رسانه نیز به اطلاع عموم خواهد رسید.

جبلی: برای ساخت سریال حاج قاسم کوتاهی شده است / برنامه‌های بسیاری برای "سرگرمی سالم" مردم داریم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی رسانه ملی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، بابک مومنی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد. 

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست ها و برنامه های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام های موثر بردارید.

توفیق شما را از درگاه خداوند منان خواهانم."

دیگر خبرها

  • پیمان جبلی: دوست داشتیم خبرهای خوش المپیک را از زبان او بشنویم
  • واکنش رئیس صدا و سیما به ممنوعیت پخش «حشاشین»
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون