Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پدافند هوایی ارتش، سرهنگ ستاد رضا کلهری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب در حاشیه بازدید از گروه پدافندهوایی خارگ گفت: این جزیره دارای موقعیت بسیار مهم، حساس و کلیدی است و نیروی مقتدر پدافند هوایی ارتش با پالایش ۲۴ ساعته آسمان این جزیره، عبور بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای را به دقت رصد و در صورت لزوم رهگیری و منهدم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نظم و انضباط به مثابه بستر و زیرساخت ارتش است که در صورت نبود آن تمام قابلیت‌های این سازمان مقدس و مردمی با چالش جدی روبه‌رو خواهد شد.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: نیروی انسانی متعهد، باایمان و کارآمد مهم‌ترین سرمایه ارتش جمهوری اسلامی ایران است که بحمد الله کارکنان ولایی و جان برکف نیروی پدافند هوایی ارتش با تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه این مهم را عینیت بخشیده‌اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدافند پدافند هوایی جزیره خارگ پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب آذربایجان غربی حاکم خواهد شد که در برخیب مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه است.

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند.

از فردا به تدریج از غلظت گرد و خاک در آسمان منطقه کاسته و کیفیت هوا نیز بهتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت