Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به مناسبت فرا رسیدن هفته سواد آموزی و سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل (ره) پیامی صادر کرد، متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

هفتم دیماه سالروز صدور فرمان تاریخی تاسیس نهصت سوادآموزی که برگرفته از تفکر زلال بزرگ مرد الهی و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است، را در حالی گرامی میداریم که چهل و دو سال از صدور این فرمان تاریخی می‌گذرد و موجب شده تا درخت تنومند این نهضت به بار بنشیند و ثمره شیرین آن که همان خواندن و نوشتن است را به جامعه هدف خصوصا قشر محرومین هدیه کند، از افتخارات و توفیقات این نهاد انقلابی کاهش بی‌سوادی و افزایش چشمگیر سواد و دانش پایه می‌باشد که برکات این نهاد انقلابی را ملموس و مشهود ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیای این روز‌های بشر، با هیاهو‌های گوناگون منحصر به خود، شاید گاهی فرصت طلایی آموختن در سنین مناسب را از بعضی افراد گرفته باشد. در کشور ما نهضت سوادآموزی شرایط فراگیری آغازین و یا ادامه مرحله آموزش را در اختیار کسانی که به فراخور شرایط خود، می‌باید از آن بهره بگیرند، قرار می‌دهد که خود امری فرخنده و ارزشمند است.

سواد و سوادآموزی دنیای ژرف و بی‌پایانی است که همواره مورد تقدس و ارزش واقع گردیده است.

این جانب فرا رسیدن این روز بزرگ را به تمام رهبران، کوشندگان و تلاشگران عزیز این عرصه خصوصا اصحاب تعلیم و تربیت، دستگاه‌های مشارکت پذیر، سوادآموزان و آموزش دهندگان سخت کوش و ارجمند ناحیه یک اهواز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان

ایسنا/خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از انتخاب و تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن در فرهنگ شهر اهواز به متقاضیان این طرح خبر داد.

میثم آذرسا در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس شیوه‌نامه اجرایی قانون جهش تولید مسکن به منظور انجام فرایند انتخاب و تخصیص واحدهای نهضت ملی به کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام جلسه‌ای برگزار و طی این جلسه مستندسازی و اولویت‌بندی متقاضیان در پروژه‌های فاز ۱ و ۲ طرح نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز بر اساس امتیازبندی و طبق دستورالعمل‌های حاکم بر این طرح به صورت کاملاً سیستمی از سامانه جامع طرح نهضت ملی انجام شد.

وی افزود: این جلسه با حضور نمایندگان استانداری خوزستان، ستاد اجرایی فرمان (ره)، اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، فرمانداری اهواز و نمایندگان ادارات حراست، بازرسی و رسیدگی به شکایات و جمعی از متقاضیان برگزار شد.

آذرسا گفت: در این آیین در فاز یک پروژه نهضت ملی مسکن فرهنگ شهر ۷۵ نفر و در فاز ۲ این پروژه ۶۰ نفر بر اساس امتیاز اولویت‌بندی شدند.

تحویل ۱۳۵ واحد مسکن تا سه ماه آینده

وی ادامه داد: با توجه به برنامه استان در سال ۱۴۰۳ این اداره کل در حال انجام و تکمیل آماده‌سازی سایت‌های نهضت ملی جدید و انتخاب سازندگان واحدهای نهضت ملی در شهرهای مختلف استان است و این انتخاب متناسب با متقاضیان طرح نهضت ملی در هر شهرستان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: در فاز ۱ و ۲ فرهنگ شهر تا سه ماه آینده ۱۳۵ از واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

آذرسا تکمیل این تعداد واحد را به شرط تامین منابع مالی عنوان کرد و گفت: تا پایان سال جاری ۱۳۵ واحد از فاز ۱ و ۱۸۰ واحد از فاز ۲ به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش سواد محیط زیستی به کودکان
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم