Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جواد حق لطفی روز چهارشنبه به مناسبت برگزاری همایش روز راهدار، تصریح کرد: راهداران و ناوگان حمل و نقلی کشور برگ های زرینی را از خدمات خود در صفحه انقلاب ثبت و ضبط کرده اند تا جایی که خدمات آنان از روزهای سخت جنگ تحمیلی گرفته تا تخلیه بار از گمرکات کشور و اربعین حسینی هیچگاه از یادها نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: قزوین به لحاظ واقع شدن در گذرگاه های حساس و شریانی شمال و شمال غرب، سالانه شاهد تردد ۳۰۰ میلیون دستگاه خودرو در سطح راه های ارتباطی خود است و همین مساله اهمیت وجود راه و مسایل مربوط به ایمنی جاده های آن را دوچندان می کند.

حق لطفی با اشاره به اینکه امسال و با شروع فصل سرما تاکنون هفت مرحله عملیات راهداری و برف روبی در سطح جاده های این استان به انجام رسیده است، افزود: مساله مهم برای ما در این حوزه، نظم و انضباط است تا در سایه آن بتوانیم خدمات خود را به صورت شبانه روزی در اختیار رانندگان و مسافران قرار دهیم.

به گفته این مسوول راهداری، امروز و به لحاظ شرایط خاص شیوع ویروس کرونا، تحریم ها و شرایط سخت اقتصادی، نیروهای راهدار و رانندگان در شرایط بسیار سختی خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارایه می دهند.

حق لطفی وجود مجتمع های خدمات رفاهی را در حوزه ایمنی راه ها بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: خوشبختانه هم اکنون ۳۶ واحد مجتمع خدمات رفاهی در سطح استان فعالیت دارند و عملیات ساخت ۲۱ مجتمع نیز ادامه دارد که تا پایان سال جاری حدود ۶ مجتمع نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: وجود اینگونه مراکز خدمات رفاهی بین راهی علاوه بر بالا بردن ضریب ایمنی جاده ها، در بخش استراحت رانندگان و مسافران در طول سفر، ایجاد فرصت های شغلی و اسکان اضطراری مسافران در راه مانده هنگام مواقع بحرانی نظیر بارش برف و کولاک می تواند بسیار حایز اهمیت باشد.

حق لطفی به نقاط حادثه موجود در سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: پیش از این، ۷۲ نقطه حادثه خیز طی سال های گذشته در مناطق مختلف استان شناسایی و آشکارسازی شده بود که با اقدامات صورت گرفته تاکنون ۵۶ نقطه آن رفع شده و برای ادامه کار نیز به اعتبارات لازم نیازمندیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خاطرنشان کرد: برای انجام اقدامات لازم سعی داریم تا از تشکل های مردم نهاد و راهداران افتخاری نیز بیش از گذشته بهره مند شویم.

در ادامه این برنامه، ضمن رونمایی از جلد دوم کتاب سربازان بدون مرز که بیانگر خاطراتی از راهداران استان قزوین بود از راهداران، رانندگان بخش حمل بار و مسافر، راهداران افتخاری و نمایندگان دستگاه های خدمات رسان استان قزوین تقدیر و تجلیل به عمل آمد.   

برچسب‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین ایرنا استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین ایرنا استان قزوین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین ایرنا استان قزوین استان قزوین حق لطفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز