Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@22:49:00 GMT

بلای خانمان سوز کرونا بر سر قهرمان اروپا

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۱۱۴۰

بلای خانمان سوز کرونا بر سر قهرمان اروپا

به گزارش خبرگزاری فارس، چلسی، مدعی اصلی قهرمانی در انگلیس اکنون به دلیل کرونا عجیب‌ترین دوران خود را سپری می‌کند و به گفته توخل نمی‌تواند در سطح بالایی رقابت کند.

امشب در جام اتحادیه فوتبال انگلیس، چلسی در حالی به مصاف برنتفورد می‌رود که به دلیل نداشتن بازیکن کافی مجبور است از بازیکنان آکادمی خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در ابتدای هفته در دیدار مقابل ولورهمپتون ۷ بازیکن اصلی خود را به دلیل کرونا و مصدومیت در اختیار نداشت و اصلا نتوانست نمایش خوبی را به ثبت رساند و به زحمت یک امتیاز از گرگ‌ها گرفت تا بیش از این از رقیب‌های خود یعنی سیتی و لیورپول عقب نماند.آنها پیش از این اتفاق در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار داشتند ولی حالا با سیتی صدرنشین ۶ امتیاز فاصله دارند و در رده سوم جای گرفته‌اند.

بن چیلول، آندریاس کریستینسن، کای هاورتز، روبن لوفتس چیک ، کلوم هادسون اودوی، تیمو ورنر و روملو لوکاکو به دلیل مصدومیت و کرونا تا انتهای سال در دسترس نیستند و چلسی باید بدون آنها به مصاف برنتفورد و استون ویلا برود. حضور ستاره‌هایی مثل جورجینیو، چالوبا و زیاش نیز در هاله‌ای از ابهام است و باید دید توخل چه اندیشه‌ای در این بازی‌ها اتخاذ خواهد کرد.

مصاحبه توخل پس از تساوی با ولورهمپتون: ما ناامیدیم. ما یک مقدار هم عصبانی هستیم

چلسی از ۸ بازی قبلی خود در لیگ برتر انگلیس تنها ۳ برد کسب کرده و در آستانه باکسینگ‌دی و آغاز سال ۲۰۲۲ باید بدون بازیکنان اصلی خود ماه سختی را سپری کند. از  ۵ دی ماه تا ۳ بهمن ، چلسی ۶ بازی مهم در انتظار دارد که باید در ۳ هفته متوالی در لیگ برتر انگلیس با تیم‌های لیورپول، منچسترسیتی و تاتنهام دیدار کند. به عبارتی اگر این تیم نتواند رقیب‌های مستقیم خود را شکست دهد، قهرمانی این فصل را از دست داده و باید برای لغزش آنها چشم انتظار بنشیند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چلسی توماس توخل لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم

12 سال از تقابل عجیب بارسلونا و چلسی در نیوکمپ گذشت.

دانلود (38.8MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم