Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر اجرایی پروژه صندوق جهانی ایدز، سل، هپاتیت و مالاریا در سازمان زندان‌ها از تجهیز ۲۰۸ اتاق ایزوله در سطح زندان‌های کشور با توجه به شیوع برخی بیماری‌های واگیر از جمله کووید ۱۹ خبر داد.

دکتر «علی اسحاقی» در دیدار با «حسین سبزواری» مدیر کل زندان‌های استان یزد هدف از سفر به استان یزد را بررسی عملکرد نیروهای این صندوق در زندانها برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: صندوق جهانی ایدز، سل، هپاتیت و مالاریا در سازمان زندان‌ها با هدف  یاری رساندن به مددجویان در سال ۱۳۸۴ آغاز فعالیت کرده است.

اسحاقی افزود: هم‌اکنون صندوق جهانی دارای ۱۰۱ نفر نیرو در سطح ۳۱ استان کشور است که از این تعداد یک پزشک متخصص عفونی و یک نفر بیماریاب سهم استان یزد است.

وی اظهار کرد: با توجه به اختصاص بودجه اضطراری کووید ۱۹ از طرف صندوق جهانی ایدز در ایران، تجهیز ۲۰۸ اتاق ایزوله در سطح زندان‌های کشور با حدود ۱۶ آیتم از لوازم‌های ضروری و استاندارد برای اتاق ایزوله مخصوصاً برای سل و کووید ۱۹ و بیماریهای واگیردار دیگر در نظر گرفته شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان یزد، «حسین سبزواری» مدیر کل زندانهای یزد نیز در این دیدار مبارزه با بیماری‌های پرخطر را یکی از مواردی برشمرد که جزو اولویت‌های اصلاحی است و توجه ویژه به آن باعث ایجاد آرامش روانی در بین پرسنل و زندانیان می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی صندوق جهاني ايدز زندان ها اتاق ايزوله يزد صندوق جهانی ایدز اتاق ایزوله استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان

اجلاس دو روزه اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان با صدور بیانیه و تصویب توافقنامه‌ای از سوی نمایندگان بیش از ۲۰ کشور حاضر در این اجلاس به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در پایان این اجلاس از تابلو نقاشی هنرمند اصفهانی استاد رضا بدرالسماء رونمایی کرد.

مجمع گفتگوی همکاری آسیاAsia Cooperation Dialogueبا هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشورهای بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیاACDهستند.

کد خبر 749517

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • بابک زنجانی از زندان آزاد می‌شود؟/ توضیحات قوه قضائیه
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت