Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تغییر شیوه امتحانات نهایی دانش‌آموزان شاخه فنی‌وحرفه‌ای نظام آموزشی ۳-۳-۵ به هماهنگ استانی، در چهل و سومین جلسه کمیسیون معین شورای‌ عالی آموزش و پرورش تصویب شد.

به گزارش ایسنا، به استناد مصوبه جلسه ۹۸۶ شورای‌ عالی آموزش و پرورش تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۹ موضوع «واگذاری اختیار تصویب برخی از مقررات به کمیسیون معین شورای‌ عالی آموزش و پرورش»، کمیسیون، مقرر کرد امتحانات نهایی دانش‌آموزان شاخه فنی و حرفه‌ای نظام آموزشی ۳-۳-۵، موضوع مصوبه سی و هشتمین(۳۸) جلسه کمیسیون معین شورای‌عالی آموزش و پرورش تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، مطابق اصول سنجش و ارزشیابی، به صورت هماهنگ استانی(طراحی سوالات توسط استان و اجرا و تصحیح در مدرسه) انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تغییر شیوه امتحانات نهایی دانش‌آموزان شاخه فنی‌وحرفه‌ای نظام آموزشی ۳-۳-۵ به هماهنگ استانی، در چهل و سومین جلسه کمیسیون معین شورای‌ عالی آموزش و پرورش در تاریخ هفتم آذر ۱۴۰۰، به تصویب رسید.

تمدید اجرای رشته‌های مهارتی مجموعه هشتم شاخه کاردانش

به استناد مصوبه جلسه ۹۸۶ شورای‌ عالی آموزش و پرورش تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۹ موضوع «واگذاری اختیار تصویب برخی از مقررات به کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش»، اجرای مصوبه جلسه بیست و هشت (۲۸) کمیسیون معین، صرفاً برای رشته‌های مهارتی مجموعه هشتم شاخه کاردانش تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، تمدید می‌شود.

پس از اتمام مهلت فوق، تصمیم‌گیری در مورد ادامه تحصیل این قبیل از دانش‌آموزان، به عهده کمیسیون خاص ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بر این اساس،‌ تمدید اجرای رشته‌های مهارتی مجموعه هشتم شاخه کاردانش موضوع مصوبه جلسه بیست و هشت (۲۸) کمیسیون معین شورای‌ عالی آموزش و پرورش تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، در چهل و سومین جلسه کمیسیون معین شورای‌ عالی آموزش و پرورش تاریخ هفتم آذر ۱۴۰۰ به تصویب رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امتحان نهایی فني حرفه اي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است