Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کابران فارس من با ایجاد کمپینی (اینجا ببینید) خواستار عذرخواهی مهدی مهدوی‌کیا به خاطر شرکت در یک دیدار نمادین شدند. (اینجا ببینید) در این کمپین که تا لحظه انتشار این خبر بیش از ۷۴۰۰ نفر امضا جمع آوری کرده، کاربران خبرگزاری فارس خواستار عذرخواهی مهدی مهدوی کیا به خاطر بازی با پیراهن منقش به پرچم رژیم صهیونیستی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مسابقه کنار ستارگان منتخب اعراب قرار گرفت. او در این مسابقه با پیراهنی به میدان رفت که تصویر پرچم رژیم صهیونیستی روی آن نقش بسته بود. سرمربی تیم منتخب جهان نیز برعهده یک مربی صهیونیست بوده است. این موضوع موجب اعتراض گسترده مخاطبان فوتبال و مردم در کشورمان شد. حتی در کشورهایی چون عراق و سوریه، موجی از اعتراضات به ستاره‌های این کشور به راه افتاد و خواستار تبری از حضور در دیداری جهت عادی سازی به رسمیت شناخته شدن رژیم صهیونیستی شدند. در این راستا، یونس محمود ستاره سابق تیم ملی عراق بلافاصله از اقدام خود عذرخواهی کرد و توضیحاتی داد تا مردم این کشور در جریان ابعاد ماجرا قرار گیرند. ستاره سابق تیم ملی سوریه هم بابت حضور در این مسابقه عذرخواهی کرد. مخاطبان خبرگزاری فارس که به این رفتار مهدوی کیا و سکوت وی و فدراسیون در این ماجرا اعتراض دارند، می‌توانند برای شرکت در این کمپین به لینک فوق مراجعه کرده و نظرات خود را در این قسمت درج کنند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغض دی دی، هنگام دیدن تصاویر کشتار مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پلیس آلمان به تجمع دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه برلین حمله و شماری از آنان را بازداشت کرد.

افزون بر حمایت‌های دانشجویی، بیش از ۳۷ سازمان مردم نهاد هم، چند روز پیش از دولت آلمان خواستند صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

با وجود کشتار حدود ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر از مردم فلسطین، روز گذشته یک شرکت آلمانی از همکاری با رژیم صهیونیستی در زمینه پهپاد‌های نظامی خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رود فن نیستلروی: بر تن کردن پیراهن رئال مادرید، مانند پوشیدن لباس سوپرمن است
  • بغض دی دی، هنگام دیدن تصاویر کشتار مردم غزه
  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • یهودیان پرچم اسرائیل را وسط آمریکا پاره کردند+ فیلم
  • حامیان فلسطین در نیویورک پرچم آمریکا را آتش زدند+ فیلم
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد