Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،در حالی که قمی‌ها علاقه زیادی به رشته‌های رزمی دارند و ورزش‌هایی نظیر کاراته، تکواندو، ووشو و جودو در قم فعال هستند، رشته ووشو جایگاه بسیار خوبی در بین علاقمندان به ورزش در قم دارد و هر دو بخش آقایان و بانوان این رشته در هر دو قسمت تالو و ساندا و همچنین سبک‌های متعدد زیر مجموعه ووشو فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رشته اکنون با درخشش ووشوکاران عضو تیم ایران شائولین ووشو در مسابقات بین‌المللی چین افتخار آفرین شده، در حالی که رقابت‌ها به میزبانی استان فوجیئن چین با حضور نماینده‌های ۶۳ تیم از کشور‌های مختلف برگزار شد و مجموعا تعداد ۹۶۶ ورزشکار ووشو در رده‌های سنی مختلف با یکدیگر پیکار کردند.

تیم ایران شائولین ووشو به مربیگری اکبر صفری یکی از چهره‌های شناخته شده ووشو قم که از مدارک معتبر داوری و مربیگری این رشته برخوردار است و از داوران مورد اعتماد فدراسیون ووشو هم محسوب می‌شود به میدان رفت و در مجموع ووشوکاران قم ۲۱ مدال شامل پنج طلا، پنج نقره و ۱۱ برنز به دست آوردند.

در گروه سنی E این مسابقات اکبر صفری یک مدال نقره و یک مدال برنز و سیدحسین محمدی یک مدال برنز کسب کرد، در رده سنی C هادی شفیعی‌نوید یک مدال نقره و یک مدال برنز، مهدی داوری دو مدال برنز، مجتبی ابراهیمی یک مدال طلا و یک مدال برنز و فاطمه باقری یک مدال طلا و یک مدال نقره کسب کردند.

در گروه سنی B سیدمحمدرضا موسوی دو مدال برنز، سیدامیرحسین حسینی یک مدال نقره و یک مدال برنز، زهره محمدی یک مدال طلا و یک مدال نقره و یگانه شفایی دو مدال طلا از آن خود کردند و در گروه سنی A ایلیا جنتی‌راد به همراه حسام مرادی هر کدام یک مدال برنز به ارمغان آوردند.

انتهای پیام /ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات بین المللی ووشوکاران یک مدال برنز یک مدال نقره مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در شش وزن اول رقابت‌های نونهالان آزاد قهرمانی کشور که از صبح  پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد محمد حسین انگزی در وزن ۴۱ کیلوگرم نقره گرفت و رضا جلیلیان در  وزن ۶۸ کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد.
اسماعیل میرزایی در وزن ۳۵ کیلوگرم نیز پنجم شد.
امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) رقابت‌های شش وزن دوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی