Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکنون مجوزی از ستاد ملی کرونا برای حضور تماشاگران به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده است

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مجبد شهیدی در نشستی با روسای حراست استان‌های دارای تیم لیگ برتری اعلام کرد: با عنایت به سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی ایران و ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید و همچنین سیاست‌های این وزارتخانه در خصوص ازسرگیری برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران و ایجاد شادابی و نشاط در جامعه، جلساتی در کمیته امنیتی، اجتماعی وانتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و همچنین کمیسیون ورزشی و شورای امنیت کشور در این خصوص برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این نشست را اجرایی کردن سازوکار و فرآیند‌های لازم برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها و کنترل‌های لازم در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله ضرورت تزریق دوز واکسن اعلام کرد.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در همین راستا اداره کل حراست این وزارت خانه ضمن حمایت از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها و استقبال از این امر جلسه‌ای را با روسای حراست استان‌های دارای لیگ برتری برگزار کرد تا تمامی موارد و ساز و کار‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفته ونتیجه تصمیم‌گیری نهایی به کمیسیون ورزشی شورای امنیت ارسال شود.

مجید شهیدی در ادامه متذکر شد: تاکنون مجوزی از ستاد ملی کرونا برای حضور تماشاگران به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده، اما لازم است مدیریت با عنایت به وجود برخی کمبود‌ها و نواقص در زیرساخت‌های بعضی استان‌ها از قبل تمهیدات وتدابیر لازم را بیاندیشد.

بیشتر بخوانید: درخواست عجیب مربی پرحاشیه تیم امید از فدراسیون فوتبال/ دستمزد ماهیانه چند صد میلیونی برای نیمکت تیم ملی

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان برای حضور تماشاگران وزارت ورزش و جوانان ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • (ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها