Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سریالی انباری‌های مجتمع‌های مسکونی خاورشهر، خبر داد.

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از انباری‌های مجتمع‌های مسکونی در محدوده خاورشهر شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کلانتری ۱۷۷ خاورشهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۷ خاورشهر با رصد میدانی و تحقیقات تخصصی مشخصات ظاهری و خودروی متهم را که تمامی سرقت‌ها را به صورت تک رو با خودروی ۴۰۵ انجام می‌داد شناسایی کرده و با پوشش نقاط جرم خیز از قبل، موفق شدند طی یک عملیات ضربتی سارق را در حالی که همزمان یک دستگاه دوچرخه از انباری یک مجتمع مسکونی سرقت کرده بود، دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه حادثه آفرید

جلیلیان اظهار داشت: خودروی سارق نیز در محل، کشف و در جریان بازدید از داخل خودرو مقادیر زیادی اموال مسروقه به همراه تعداد زیادی کلید که به وسیله آن درب انباری‌ها را باز می‌کرد، کشف شد.

وی در ادامه با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد سرقت بوده است، اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده سارق ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۸ فقره سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از شناسایی شاکیان و تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده، متهم تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس نیروی انتظامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی مجتمع های مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کد خبر 6093616

دیگر خبرها

  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد