Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نوروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این نمایشگاه از ۸ تا ۱۴ دی ماه به صورت مجازی با حضور فعالان صنعت نشر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه هزار و ۴۰ ناشر از کل کشور حضور خواهند داشت، اضافه کرد: ۲۲ ناشر نیز از آذربایجان غربی در هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به افزایش تعداد کتاب های عرضه شده در این دوره اظهار داشت: ۱۲۴ هزار جلد کتاب دراین نمایشگاه عرضه می شود درحالی که در دوره قبل کتاب های عرضه شده ۶۵ هزار جلد بود.

نوروزی به رشد ۲۹۶ درصدی حضور ناشران کشور در هفدهمین نمایشگاه کتاب اشاره کرد وافزود: در نمایشگاه قبلی ۲۶۴ ناشر از کل کشور حضور داشتند که این رقم امسال به هزار و ۴۰ نفر رسیده حدود چهار برابر شده است.

وی افزود:  کتاب های نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف عرضه می شود و هر نفر می تواند با کارت ملی تا سقف ۲۰۰ هزار تومان خرید کند.

وی ادامه داد: نحوه توزیع و ارسال کتاب های خریداری شده از طریق پست و به صورت رایگان صورت می گیرد و بر روی بسته های پستی عنوان هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب نوشته خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری ۵۵ برنامه جنبی خبر داد و بیان کرد: ۴۰ برنامه از طرف خانه کتاب و ۱۵ برنامه از طرف اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی خواهد بود.

وی ‌ادامه داد: ۹۰ درصد برنامه ها به صورت مجازی خواهد بود.

نوروزی رونمایی و نقد و بررسی کتاب، برگزاری شب های شعر، کارگاه آموزشی و شب های شعر به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ۹ دی با حضور شاعران کشوری را از جمله برنامه های جنبی هفدهمین نمایشگاه کتاب آذربایجان غربی عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، درپایان نشست خبری از پوستر هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب آذربایجان غربی رونمایی شد.

 شانزدهمین نمایشگاه کتاب آذربایجان غربی شهریور ماه سال ۱۳۹۷ با حضور ۲۶۴ ناشر و۶۵ هزار و۹۸۳عنوان کتاب برگزار شد.

دراین نمایشگاه ۱۲ ناشر از آذربایجان غربی حضور داشتند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی نمایشگاه کتاب ارومیه نمایشگاه کتاب استانی ناشران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی نمایشگاه کتاب ارومیه آذربایجان غربی نمایشگاه کتاب ارومیه نمایشگاه کتاب استانی ناشران کتاب آذربایجان غربی هفدهمین نمایشگاه نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، زنگ سپاس با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان استانی از جمله معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا، جانشین فرماندهی قر ارگاه شمالغرب ارتش، مسوولان بسیج دانش اموزی، بسیج فرهنگیان و جمعی از معلمان در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه به صورت نمادین و همزمان با سایر مدارس استان نواخته شد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این مراسم افزود: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس استان با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه با حضور مسوولان آغاز شد.

علی مطهری اظهار کرد: ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می شوند که ۲۰ نفر از آنان معلمان نمونه و برگزیده هستند.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار می کنند که شامل ۱۱ گروه از طیف های مختلف است و هجدهم اردیبهشت آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می شود، همچنین آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش بینی شده که همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.

در ادامه این آیین مسوولان استانی با حضور در کلاسهای درس و اهدای لوح سپاس و شاخه گل از ایثارگری‌ها و خدمات معلمان تجلیل کردند.

کد خبر 6092831

دیگر خبرها

  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید