Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس جمهور برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در پیشگیری و مقابله با فساد اصلاح و با امضای معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۸ آذر ۱۴۰۰، به منظور تأمین نظر مجلس شورای اسلامی درخصوص مصوبه مربوط به تعیین نماینده ویژه رئیس جمهور برای نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی در پیشگیری و مقابله با فساد، آن را اصلاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موجب اصلاح مصوبه فوق، نماینده ویژه رئیس جمهور به منظور هماهنگی و پیگیری اجرای نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد در دستگاه های اجرایی ذیل قوه مجریه و نظارت بر عملکرد دستگاه های مذکور با رعایت وظایف، اختیارات و صلاحیت های قانونی دستگاه های مشمول نظارت، تعیین می شود.

کد خبر 5381915 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هیئت دولت محمد مخبر حسین امیرعبداللهیان مجلس شورای اسلامی حسن ایرلو سازمان همکاری اسلامی جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه افغانستان سیدابراهیم رئیسی وزارت امور خارجه ایران دولت سیزدهم محمد مخبر هیئت دولت رئیس جمهور حسین امیر عبداللهیان نماینده ویژه رئیس جمهور مقابله با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود