Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دولت دوازدهم اعتبار ناچیزی را برای رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی کرده بود، گفت: تلاش کردیم تا بتوانیم بخشی از اعتبار رتبه‌بندی معلمان را تأمین کنیم.

خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی فارس اظهار کرد: معلمان در بحث معیشت مشکل دارند که با اجرای رتبه‌بندی، یک بخشی از آن حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه مسأله رتبه‌بندی معلمان که ۱۰ سال منتظر بودند باید زودتر انجام می‌گرفت، گفت: مجلس در این زمینه انصافا وقت گذاشت و از سال گذشته که لایحه را دولت داد، تلاش کرد که لایحه را مصوب کرده و تأمین اعتبار کند.

دولت دوازدهم اعتبار ناچیزی را برای رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی کرده بود

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه دولت دوازدهم اعتبار ناچیزی را برای رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی کرده بود، افزود: ۵۲۰۰ میلیارد تومان به ۷۰۰ هزار معلم نمی‌رسد و این موارد در حالی بود که دولت جدید با کلی بدهی دولت قبل مواجه شد و تأمین اعتبار به سختی امکان‌پذیر بود.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم تا بتوانیم بخشی از این اعتبار را تأمین کنیم که ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای رتبه‌بندی در شش ماهه دوم پیش‌بینی شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد رتبه‌بندی از ۳۱ شهریور اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: رتبه بندی یا افزایش حقوق؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: رتبه بندی معلمان رتبه بندی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان رتبه بندی رتبه بندی معلمان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه رتبه‌بندی تایمز یکی از معتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی در سطح بین‌المللی است که در ۲۰۱۳ میلادی برای اولین بار رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی را در کنار رتبه‌بندی‌های بین المللی خود انجام داد.

در گزارش رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی سال ۲۰۲۴ تعداد ۷۵ دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در میان بیش از ۷۰۰ دانشگاه برتر آسیا قرار گرفتند که در این میان نام دانشگاه اراک نیز به چشم می‌خورد.

کد خبر 6097113

دیگر خبرها

  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • متقاضیان وام دست به عصا رانندگی کنند!
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ