Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شرکت بیمه البرز همزمان با یلدای 1400 جشنواره " یلدا با بیمه البرز" را برگزار می کند.
به گزارش آریا ، در جشنواره " یلدا با بیمه البرز" هموطنانی که از تاریخ اول دی ماه  تا پایان اسفند ماه 1400 به خرید بیمه نامه بدنه خودرو بیمه البرز اقدام کنند، از تخفیف های ویژه این شرکت بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش حاکی است، همچنین بیمه  گزاران دارنده بیمه نامه شخص ثالث بیمه البرز که در مدت برگزاری جشنواره" یلدا با بیمه البرز" بیمه بدنه خودرو خود را نیز از این شرکت خریداری کنند از ده درصد تخفیف مازاد بر تخفیفات ویژه این جشنواره نیز بهره مند خواهند شد.
این گزارش حاکی است،‌ همچنین بیمه‌گزارانی که در زمان برگزاری جشنواره  " یلدا با بیمه البرز"  به خرید بیمه نامه بدنه خودرو از بیمه البرز اقدام کنند می‌توانند در صورت تصادف یا خرابی خودرو در داخل و خارج از شهر از خدمات امدادخودرو ایران به صورت رایگان استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یلدای جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن