Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام کمالی رئیس هیات تیر اندازی با کمان استان اردبیل در نشست خبری با اصحاب رسانه، هیات تیراندازی با کمان نیازمند کمک فدراسیون از لحاظ تجهیزاتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، بهنام کمالی، رییس هیات تیروکمان استان اردبیل در نشست با خبرنگاران با اشاره به این موضوع که هیات در زمان تحویل اینجانب از شرایط خوبی برخوردار نبود و با تلاش شبانه روزی اعضای هیات توانستیم که شرایط ایده آلی را برای هیات رقم بزنیم گفت: در طول مدت تصدی هیات حمایت های خوبی از طرف اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل انجام گرفته است و با توجه به اینکه به لحاظ اقتصادی هیات استان اردبیل در شرایطی خوبی وجود ندارد برای ادامه روند کاری هیات در روزهای آینده نیازمند حمایت های  فدراسیون به لحاظ تجهیزاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی با اشاره به اینکه کمانداران استان اردبیل در قالب دو تیم 4 نفر آقایان و4 نفر بانوان با نام شهرداری اردبیل وشرکت سبلان پارچه در لیگ حضور دارند گفت: اعزام کمانداران اردبیل به مسابقات لیگ  فرصت خوبی است تا در کنار کمانداران ملی کسب تجربه کنند و در حال حاضر ما بدنبال نتایج آنی نیستیم و کسب تجربه و میدان دادن به جوانان و نوجوانان کماندار را در برنامه کاری خود داریم.

او از اقدامات انجام گرفته در طول این مدت اعم از تفاهم با آموزش و پرورش در خصوص استعداد یابی و همچنین تفاهم با فرهنگی و رزشی شهرداری اشاره کردو افزود: با هماهنگی های بعمل آمده با آموزش و پرورش در راستای استعداد یابی و با توجه به شرایط حاکم در جامعه و شیوع ویروس کرونا این اقدام بصورت جدی انجام نگرفته است ولی با عادی شدن شرایط و بازگشایی کامل مدارس این موضوع را بصورت جدی با کمک معاونت تربیت بدنی آموزش وپرورش انجام خواهیم داد.

کمالی با اشاره به اینکه طبق تفاهمی که با فرهنگی ورزشی شهرداری در راستای ایجاد مدرسه تیراندازی با کمان انجام گرفت تصریح کرد: تمام تمرینات کمانداران اردبیل در زمین ورزشی این مجموعه برگزار می شود و با ایجاد این مدرسه هیات استان مشکلی برای مکان تمرینی ندارد و در شرایط بدی آب و هوا کمانداران تمرینات خود درسالن رضازاده انجام می دهند.

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل با اشاره به اینکه شرایط کرونایی اجازه فعالیت را از تمام رشته های ورزشی به خصوص تیراندازی با کمان را هم گرفته بود و به نوعی فعالیت های ورزشی بارکود کامل مواجه شده بود و اینکه این رشته ورزشی یکی از رشته های پر هزینه می باشد تصریح کرد: در حال حاضر 100 کماندار بصورت سازمان یافته در سطح استان اردبیل فعالیت می کنند و کلاس های آموزشی بصورت مرتب هم در مرکز استان و هم در بعضی از شهرستانها در حال برگزاری می باشد و با اقداماتی که برای شهرستانها انجام دادیم امید واریم که بتوانیم شرایطی را فراهم سازیم تا بتوانیم خانواده ها را برای فعالیت فرزندان خود در این رشته ورزشی و مفرح متقاعد بکنیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان اردبیل شبانه روزی اداره کل ورزش شهرداری جوانان و نوجوانان آموزش و پرورش جامعه ویروس مدرسه زمین آب و هوا تیراندازی رشته های ورزشی کلاس های آموزشی خانواده اردبیل تیراندازی با کمان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فوق العاده سالیانه هیأت فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جهانشاهی رئیس هیأت فوتبال و اعضا مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال، گزارش‌های مالی و عملکردی هیأت کرمان توسط کارشناسان مربوط ارائه شد.

کد خبر 6095109

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی