Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از صداوسیما، رضا شفیعی‌جم مهمان قسمت جدید برنامه احوالپرسی است که در اولین پنجشنبه زمستان ۱۴۰۰ (۲ دی) پخش می‌شود.

در قسمت جدید احوالپرسی که این هفته پنجشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شود رضا شفیعی‌جم به عنوان مهمان حضور پیدا می کند و یک گفتگوی طنز را با مجری برنامه پیش می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این برنامه همچنین حامد محضرنیا چهره جدید موسیقی پاپ نیز به اجرای چند قطعه می پردازد.

احوالپرسی به کارگردانی ندا غفاری و تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی هر پنجشنبه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

واکاوی نقدینگی و مشکلات صنعت خودرو در برنامه دست خط

برنامه دست خط شبکه پنج سیما، جمعه (۳ دی) ساعت ۱۶ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تماشایی می شود.

در این برنامه عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در خصوص تحرک خوب دولت سیزدهم مباحث و موضوعاتی جدید خواهد گفت. در بخش دیگر برنامه پیش روی دست خط، موضوع نقدینگی به‌جا مانده از دولت قبل و مشکلات  صنعت خودرو و نیاز به ورود دولت تبیین می شود.
دست خط که به گفتگو های صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می پردازد کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است.
این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را مریم حداد تهیه کنندگی می کند و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها ساعت ۱۶ از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

گفت‌وگویی متفاوت با نادر فلاح در رخ به رخ

برنامه گفت‌وگو محور رخ به رخ با اجرای امیرعلی دانایی، جمعه میزبان نادر فلاح بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون خواهد بود. امیرعلی دانایی در این قسمت از برنامه در گفت و گویی صمیمانه و بی‌پرده با نادر فلاح مخاطب را از دریچه ای جدید با این بازیگر رخ به رخ خواهد کرد.
جدیدترین ایفای نقش نادر فلاح بازی در سریال زیر خاکی بوده است. فلاح جایزه نقش مکمل مرد را در جشن خانه سینما برای بازی در  چند متر مکعب عشق دریافت کرده و برای بازی در سد معبر و انزوا  نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر شد.
رخ به رخ برنامه‌ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی پور است که جمعه ها حوالی ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت. بازپخش این برنامه یکشنبه ساعت ۱۴:۰۰ خواهد بود.

جعبه جورواجور  برای نوروز ۱۴۰۱

انیمیشن جعبه جورواجور در ۱۰۰ قسمت ۷ دقیقه ای برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ ازشبکه پویا تولید می‌شود.

محراب ناصری طهرانی کارگردان و نویسنده این مجموعه در این باره گفت: این مجموعه سعی دارد به برقراری ارتباط وتعامل عمیق تر بین کودک و والدین  کمک کند.



این کارگردان اظهار داشت: این مجموعه با تکنیک سه بعدی در حال اجرا و تولید است. در این مجموعه سعی کردیم با استفاده از ابزار ساده مثل جعبه مقوایی، پارچه و کاغذ های رنگی نحوه ساخت جعبه جورواجور را به والدین آموزش دهیم. در واقع جعبه جورواجور طوری طراحی و ساخته می شود که والدین به عنوان مخاطب بتوانند با الگو گرفتن از  آن همین راه و روش را برای برقراری ارتباط و آموزش با کودک خود بپیمایند.

او افزود: در هر قسمت از این مجموعه به طور مجزا، شخصیت اصلی داستان در حین انجام بازی با یک موضوع آشنا می شود. مثلا در بحث شناخت حیوانات موضوعات مهم و اصلی مثل بافت پوست و مو، صدای مخصوص هر حیوان، محل زندگی، بزرگی و کوچکی جثه و نوع تغذیه و... برای مخاطب بازگو شده و هم زمان با شخصیت اصلی مجموعه، مخاطبان شروع به حدس زدن و آموختن می‌کنند.  این مجموعه با محور قرار دادن حواس پنج گانه و طراحی یک بازی چند مرحله ای و جذاب که با کمک و همراهی تمام اعضای خانواده اجرا می شود، سعی دارد مخاطب خردسال را ، قدم به قدم  در شناخت دنیای اطرافش یاری کند.

آقای حکایتی به بسته پیشنهادی می آید

بهرام شاه محمدلو جمعه به برنامه بسته پیشنهادی شبکه دو می آید. بسیاری از جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ شاه محمدلو را با مجموعه نمایشی زیر گنبد کبود به خاطر دارند که هر بار حکایت یا قصه ای را با حضور چند بازیگر برای مخاطبانش تعریف می کرد.

برنامه بسته پیشنهادی با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی الهه بهبودی جمعه شب ها ساعت ۲۱ به صورت زنده از شبکه دو پخش می شود. محمد جباری سردبیری برنامه را بر عهده دارد و هر هفته آیتم های مختلفی از جمله پیگیری هفته، پیشنهاد ما و پیشنهاد شما دارد.

خنده رو در میدان انقلاب

برنامه شاد و مفرح خنده رو این هفته جمعه ساعت ۲۲:۲۰ در میدان انقلاب توقف می کند.

این برنامه شاد با اجرای مرتضی حسینی این هفته به میدان انقلاب رفته است.
برنامه خنده رو سوار بریک اتوبوس شهری هرهفته در داخل شهر تهران تردد می کند و اتفاقات جذابی مثل لب آهنگ ، استند آپ، اجرای موسیقی، اجرای لطیفه و … توسط مردم انجام می شود.  
این برنامه ترکیبی به تهیه کنندگی شهرام راد در ۲۶ قسمت ۲۰ دقیقه ای از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.
 

از بازیگری تا مجری گری با کامران تفتی در پارک ساعی

کامران تفتی، فارغ التحصیل  بازیگری که از کودکی  تئاتر را آغاز کرد، پنج شنبه مهمان برنامه پارک ساعی می شود. زینب برومند تهیه کننده برنامه پارک ساعی گفت: پارک ساعی برنامه ای تعاملی است که توسط شنوندگان و شرکت کنندگان مسابقه یک دو صدا، تهیه، تولید و اجرا می‌شود. این هفته پنج شنبه پارک ساعی میزبان کامران تفتی می شود.

پارک ساعی پنج شنبه ها ساعت ۲۰:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

بازار پنبه در صنایع ایران

برنامه بازار به تهیه‌کنندگی مجتبی مقامی این هفته به سراغ پنبه به عنوان یک ماده راهبردی رفته و نقش آن را در صنایع مختلف بررسی می کند. پنبه دومین الیاف پرمصرف در صنعت نساجی است.

 مجری برنامه با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی تولید پنبه در ایران از سال ۲۰۱۹، خراسان رضوی و فارس را به عنوان استان‌های عمده تولیدکننده پنبه در کشور معرفی می‌کند.

 برنامه بازا جمعه ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش آن شنبه ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۷:۰۰ و یکشنبه ساعت ۱۲:۰۰ روی آنتن می‌رود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی صدا و سیما شبکه پرس تی‌ وی کامران تفتی شبکه دو سیما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی صدا و سیما شبکه پرس تی وی وزارت جهاد کشاورزی صدا و سیما شبکه پرس تی وی کامران تفتی شبکه دو سیما بسته پیشنهادی شبکه پنج سیما کامران تفتی تهیه کنندگی پخش می شود پارک ساعی نادر فلاح رخ به رخ شبکه دو دست خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستند درباره «انشاءالله رحمتی» استاد فلسفه و مترجم نامدار آثار حکمی و عرفانی، خاصه آثار هانری کُربن و سید حسین نصر است.

رحمتی در کنار تحقیق و تدریس ، سردبیری فصلنامه تخصصی اطلاعات حکمت و معرفت را هم برعهده دارد. «زندگی با فلسفه» دوازدهمین فیلم از مجموعه مستند «آئینه عمر» است که درباره زندگی ، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی ۲۶ چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران ساخته شده است.

مستند ۴۰ دقیقه‌ای زندگی بافلسفه» جمعه ساعت ۱۲:۳۰ هم تکرار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم