Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نجاتی ظهر امروز چهارشنبه در نشست ستاد هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم کربلای هویزه گفت: ۱۶ دی، روزی است که شهدای کربلای هویزه همچون شهید علم الهدی و دیگر جوانان شهیدی که در همان روزهای اول حمله دشمن بعثی به کشور صورت گرفت، مقابل دشمن ایستادند.

وی با بیان اینکه عمده این جوانان «دانشجو» یا «طلبه» بودند، افزود: این جوانان کشور که ۷۲ نفر بودند که مزارشان در محل شهدای هویزه قرار دارد از استان‌های مختلف کشور هستند که این امر نشان دهنده همبستگی و اتحاد جوانان از نخستین روزهای جنگ تحمیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان یادآور شد: این اتحاد و همبستگی جوانان کشور این پیام را دارد که همه کشور درگیر جنگ شده و مردم و جوانان خوزستانی تنها نیستند بلکه همه جوانان کشور آمدند و در برابر دشمن مقاومت کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در راستای تکریم این شهدا امروز جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده تا یک برنامه در ۱۶ دی ماه سال جاری در محل مقبره این شهیدان برگزار شود و خانواده‌های این شهدا نیز حضور خواهند داشت.

کد خبر 5381935

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا نجاتی استانداری خوزستان یادواره شهیدان جوانان هویزه ویروس کرونا بوشهر بارش باران شب یلدا آمار کرونا بارش برف گرگان کرمانشاه آتش سوزی واکسن کرونا عکس استانها ایلام شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: دشمن با اعمال برنامه‌های مختلف به اهداف خود نرسیده و بر این اساس جنگ فرهنگی را مورد توجه قرار داده است.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: بصیرت‌افزایی و شناخت دوست و دشمن حائز اهمیت است. بصیرت به معنی شناخت و موضع‌گیری درست و به هنگام بوده و در این میان دشمن با تمام قوا وارد جنگ فرهنگی کشور شده است.

وی با بیان اینکه رهبری در چند سال گذشته به بصیرت سیاسی تاکید ویژه‌ای داشتند، افزود: دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همه برنامه‌های خود را اعم از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های گوناگون را علیه کشور اعمال کرده و امروز در حوزه فرهنگی وارد شده است.

امام جمعه زنجان در ادامه به ۹ اردیبهشت روز شوراها اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم رهبری، یکی از قدرت‌های موفقیت انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی عنوان شده و در این میان مردم صاحبان و حافظان اصلی انقلاب هستند.

وی به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: چشمان بیدار باید به این موضوع مهم آگاه باشند و در این میان مقام معظم رهبری در سال ۸۰ در فرمان هشت ماده‌ای به صورت جامع مبارزه با فساد را اعلام کردند که در صورت اجرایی شدن دقیق آن به طور حتم نتایج و آثار و برکات فروانی به دنبال خواهد داشت.

خطیب نمازجمعه زنجان به روز یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان کرده و به این مهم اشاره کردند، این قشر پیشتازان جهادی اقتصادی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه کارگران در کشورهای دیگر وسیله‌ای برای ثروت‌افزایی ثروتمندان هستند، ادامه داد: کار و تلاش عبادت است و این موضوع اهمیت بسزایی دارد.

وی بیان اینکه هر انقلابی عمل کردیم، موفق بودیم در غیر این‌ صورت دشمن ورود کرده است، گفت: واقعه وعده صادق قدرت، شهامت توان نظامی کشور را نشان داد و هیمنه پوشالی اسرائیل جنایتکار را در هم شکست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است