Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماه گذشته بود که ماموران پلیس مالی ایتالیا موسوم به گواردیا دی فینانتزا با حضور در باشگاه یوونتوس، به جمع‌آوری اسناد و مدارک نقل و انتقالات دو سال اخیر این باشگاه پرداختند چرا که سود مالی حاصل از خرید و فروش یوونتوس، مشکوک به نظر می‌رسید.

طرفداری | پلیس مالی ایتالیا چند انتقال مشکوک یوونتوس در دو سال اخیر که با ارقامی بیش از حد غیرمعمول انجام شدند را مورد بررسی قرار داد و علاوه بر این، به تفتیش اسناد و مدارک خرید کریستیانو رونالدو، دستمزدهای او و فروش این فوق ستاره پرتغالی به منچستریونایتد پرداخت اما آن‌ها نتوانستند در پرونده رونالدو، مدرکی دال بر تخلف باشگاه یوونتوس پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این داستان را به صورت کامل بخوانید: ماجرای حساب‌های جعلی و تحت بازرسی قرار گرفتن یوونتوس چیست؟ 

 به گزارش اسکای ایتالیا و به نقل از آنسا، چند هفته پس از تفتیش باشگاه یوونتوس، ماموران پلیس مالی ایتالیا به باشگاه اینتر هم رفته اند تا در خصوص ارزش‌گذاری مشکوک بازیکنان تحقیق و بررسی انجام دهند. اینتر هم با مشکل یوونتوس روبرو است و ماموران به انتقال‌های این باشگاه برای مثبت کردن به تراز مالی، مشکوک شده اند. اتهام وارده به اینتر، ماجرای قراردادهای همراه با بند بازخرید است؛ در چند معامله، اینتر بازیکنی را به تیمی دیگر فروخته اما سال بعد همان بازیکن را با قیمتی نامعقول بازخرید کرده است که این ماجرا قرار است مورد بررسی قرار گیرد.  مشکل بند بازخرید چیست؟

قرار دادن بند بازخرید در قرارداد یک بازیکن، تخلف نیست و امری نسبتا رایج در بازار نقل و انتقالات است. وقتی یک باشگاه یک بازیکن را می‌فروشد، در آن سال سود سرمایه حاصل از آن بازیکن را به حسابش تزریق می‌کند و با بازخرید کردن آن بازیکن در سال آینده، هزینه‌ها را پخش می‌کند اما اینتر این کار را با ارقامی نامعقول انجام داده است. با این حال در بررسی و ارزیابی ارزش واقعی بازیکنان، معیار خاص و دقیقی وجود ندارد. تحقیقات روز سه شنبه پلیس مالی ایتالیا از باشگاه اینتر، وارد مرحله تحلیل شده است و ایمیل‌ها و تماس‌های رد و بدل شده مدیران اینتر برای خرید و فروش بازیکنان، مورد تحلیل قرار می‌گیرد. کدام انتقال‌ها مشکوک هستند؟

انتقال‌های یونوت رادو و آندره آ پینامونتی از اینتر به جنوا به همراه زینو فن هیوسدن از اینتر به استاندارد لیژ به شکلی دقیق‌تر مورد بررسی قرار می‌گیرند. طبق آمار درج شده در وب سایت ترنسفرمارکت، یونوت رادو دروازه بان رومانیایی اینتر در پایان سال مالی ۲۰۱۹ با قیمت ۸ میلیون یورو به جنوا پیوست و یازده روز بعد، با قیمت ۱۰.۶ میلیون یورو بازخرید شد. آندره آ پینامونتی مهاجم جوان اینتر که به صورت قرضی برای امپولی به میدان می‌رود، در ژوئن همان سال با قرارداد قرضی ۰.۵ میلیون یورویی همراه با بند خرید اجباری ۱۹.۵ میلیون یورویی به جنوا پیوست اما بلافاصله با رقم ۲۱ میلیون یورو بازخرید شد. زینو فن هیوسدن نیز در تابستان ۲۰۱۹ با رقم ۱۱.۷ میلیون یورو از اینتر به تیم بلژیکی استاندارد لیژ پیوست و در سال ۲۰۲۱ با رقم ۱۶ میلیون یورو بازخرید شد که هم اکنون قرضی در جنوا بازی می‌کند. بیانیه باشگاه اینتر

سه شنبه شب باشگاه اینتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد اسناد مربوط به نقل و انتقالات فصول ۱۸-۲۰۱۷ و ۱۹-۲۰۱۸ از سوی پلیس مالی ایتالیا جمع آوری شده اما هیچ یک از اعضای باشگاه اینتر مورد تفتیش و تحقیق قرار نگرفته اند. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پلیس مالی ایتالیا باشگاه اینتر میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر به سه پرونده، قاچاق سوخت به میزان ۶۴ هزار لیتر و ارزش ۲ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.
انصاری افزود: این شعبه پرونده خرید و فروش و حمل ۲ هزار و ۴۰۰ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۸۹۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به مدارک موجود و نوع کشف سوخت در خودرو، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌ها متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۹۷ میلیون جزای نقدی محکوم کرد.
وی درباره پرونده قاچاق ۲ هزار و ۳۴۰ لیتر سوخت به ارزش یک میلیارد و ۲۶ میلیون ریال، ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده ضمن ضبط سوخت کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: همچنین شعبه پرونده قاچاق یک هزار و ۶۶۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۷۳۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۶ میلیون جریمه نقدی محکوم کرد.

 

دیگر خبرها

  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم