Web Analytics Made Easy - Statcounter

کافه‌تدریس برگزارکننده‌ی جامع‌ترین کلاس‌های آنلاین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری است. - اخبار بازار -

کلاس‌های آنلاین آمادگی آزمون کارشناسی‌ارشد این پلتفرم جامع آموزشی به شما کمک می‌کند هر جای ایران که هستید، سر کلاس بهترین استادان برای کنکور ارشد آماده شوید و در پنج سال اخیر امکانات کلاس‌های آنلاین و ویدئوهای آموزشی به دانشجویان مختلف کمک کرده است تا به‌راحتی به رتبه‌ای که دوست دارند دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه کلاس‌های آنلاین  کافه‌تدریس  و خدمات آن را معرفی کرده‌ایم.

کلاس‌های آنلاین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری کافه‌تدریس

کافه‌تدریس سامانه‌ی جامع آموزش آنلاین است. این پلتفرم آموزشی، با بهره‌گرفتن از بهترین استادان، دپارتمان‌های مختلف آموزشی را تدارک دیده است که دپارتمان‌های مختلف آموزش کنکور کارشناسی ارشد و دکتری ازجمله آن‌هاست. پلتفرم اختصاصی آموزش آنلاین کافه‌تدریس این امکان را به شما می‌دهد در هر زمان و هر نقطه جغرافیایی به بیشترین امکانات آموزشی برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری دسترسی داشته باشید.

کافه‌تدریس در حال حاضر برای این 8 رشته دانشگاهی دپارتمان آموزشی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری دارد: کامپیوتر، مدیریت کسب‌وکار (MBA)، مجموعه مدیریت، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی صنایع، معماری و اقتصاد.

کافه‌تدریس برای آمادگی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری چه خدماتی ارائه می‌کند؟

کافه‌تدریس برای هر یک از دپارتمان‌های تخصصی آموزش کنکور کارشناسی ارشد و دکتری برنامه‌ریزی مفصلی در نظر گرفته است و خدمات جامعی را ارائه می‌کند:

آموزش کاملاً یادگیری‌محور و تعاملیکلاس‌های آنلاین درس، نکته‌وتست و جمع‌بندیویدئوهای آموزشی مکملوبینارهای رایگان منظم آموزشیبرگزاری آزمون‌های آزمایشی با بیشترین جامعه آماری در کشورمشاوره تحصیلی و پشتیبانی کامل آموزشی تا روز آزمون

در کافه‌تدریس شما می‌توانید سر کلاس بهترین استادان برای کنکور آماده شوید، از مشاوره تحصیلی با استادان بهره ببرید، با برنامه‌ریزی جامع آموزشی به‌صورت گام‌به‌گام مطالب را از سطح پایه تا عالی یاد بگیرید، بر تست‌ها تسلط پیدا کنید، با شرکت در آزمون‌های آزمایشی کنکور را شبیه‌سازی کنید و در کمترین زمان بیشترین بهره‌وری را در یادگیری داشته باشید.

برای آشنایی با مزیت‌های کلاس آنلاین این مطلب را مطالعه کنید:

7 دلیل: چرا در کلاس آنلاین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری شرکت کنیم؟

 

چرا برای کنکور کارشناسی‌ارشد و دکتری کلاس آنلاین برویم؟

رمز موفقیت و عوامل شکست همیشه ثابت است. برای موفقیت کافی است که از اصول ساده‌ای پیروی کنید، درست مانند ربته‌برترهای سال‌های گذشته. تجربه نشان داده است رتبه‌برترهای سال‌های گذشته این عوامل را در روند آمادگی برای آزمون فراهم کرده‌اند:

بهره‌بردن از کیفیت آموزشی استاندارد و یکسان برای رقابت در کنکور

اینکه شما در کدام دانشگاه و پای درس کدام استادان تحصیل کرده‌اید نقش بسیاری در موفقیت‌تان در کنکور ارشد و دکتری دارد. استفاده از منابع آنلاین، کلاس‌های آنلاین و ویدئوهای آموزشی کافه‌تدریس به شما کمک می‌کند به بهترین استادان دسترسی داشته باشید.

دسترسی به بهترین منابع آموزشی

دسترسی به بهترین منابع به شما کمک می‌کند نتیجه بهتری به دست آورید. در این میان صرفاً اتکا بر منابع مکتوب تا میزان زیادی از بهره‌وری شما می‌کاهد. شما با استفاده از منابع آنلاین به‌بهترین شکل از زمان خود استفاده می‌کنید.

برنامه‌ریزی منسجم و پایبندی به آن تا روز آزمون

برخلاف زمانی که در کنکور سراسری شرکت کردید، در زمان شرکت در کنکور ارشد و دکتری احتمالاً مشغله بیشتری دارید. کلاس‌های آنلاین و ویدئوهای آموزشی، علاوه بر امکان بهره‌وری بیشتر، برنامه‌ریزی منسجمی در اختیار شما قرار می‌دهد و شما را ملزم می‌کند به آن پایبند بمانید.

شبیه‌سازی کنکور

یکی از مزیت‌های آموزش آنلاین دردسترس‌بودن امکان سنجش مستمر و همین‌طور شبیه‌سازی شرایط کنکور است. شما این امکان را دارید که در جامعه‌ی آماری مناسب، به‌صورت منظم، در آزمون آزمایشی شرکت کنید و خودتان را در شرایط آزمون بسنجید.

 

هزینه کلاس کنکور کارشناسی ارشد و دکتری چقدر است؟

برخلاف کلاس‌های حضوری کنکور کارشناسی‌ارشد و دکتری، هزینه کلاس‌های آنلاین کنکور ارشد و دکتری بسیار مناسب است. علاوه بر کم‌کردن هزینه‌های اصلی، شما با شرکت در کلاس‌های آنلاین آمادگی آزمون کنکور ارشد و دکتری در بسیاری از هزینه‌های پنهان هم صرفه‌جویی می‌کنید. در این میان مهم‌ترین هزینه به زمان برمی‌گردد. در دوره آمادگی برای کنکور زمان مهم‌ترین سرمایه‌ی شماست. شما باید به بهترین شکل از آن استفاده کنید. این امکان را کلاس‌های آنلاین به شما می‌دهد.

برای آشنایی با کلاس‌های آنلاین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری کافه‌تدریس روی این لینک کلیک کنید:

کلاس‌های آنلاین و ویدئوهای آموزشی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری کافه‌تدریس

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کلاس های آنلاین کنکور کنکور ارشد و دکتری بهترین استادان کلاس آنلاین برنامه ریزی برای کنکور کافه تدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد

معاون توسعه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در استان وجود دارد که عمدتا نیازمند تخریب هستند، همچنین ۱۰۰ مدرسه جدید نیز باید احداث شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، مهدی اسعد امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران، ۱۰ هزار کلاس درس فیزیکی با هزار و ۸۰۰ فضای آموزشی در استان وجود دارد، اظهار کرد: در استان حدود هزار کلاس نیاز است که ۵۰۰ کلاس درس نیازمند تخریب بازسازی و ۵۰۰ کلاس جدید نیز باید احداث شود.

وی ادامه داد: مصوباتی در سفر اول و دوم جذب شده است، اما هدف اداره نوسازی و توسعه مدارس جذب حداکثری خیرین مدرسه‌ساز در ایجاد فضاسازی ایمن برای دانش‌آموزان استان است.

معاون توسعه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: طرح شناسنامه فنی آموزشی، تربیتی و ورزشی که در سال ۹۱ و ۹۲ تهیه شده است که نیازمند به‌روزرسانی است، در حال حاضر به دلیل شاخص پراکندگی سرانه آموزشی در برخی از مناطق استان سرانه آموزشی بیشتر از سرانه کشوری و حتی در برخی مناطق استان کمتر از این مقدار است، به‌روزرسانی این شناسنامه فنی می‌تواند عدد سرانه فضاهای آموزشی را به‌صورت واقعی‌تر نشان دهد.

اسعد با اشاره به این که ۱۳ هزار واحد مسکونی در منظریه قرار دارد، تاکید کرد: در شهرک منظریه شهرکرد عدد سرانه در نقطه سیاه یعنی کمتر از سه متر مربع به ازای هر دانش‌آموز قرار دارد، در حال حاضر فقط سه مدرسه در این شهرک وجود دارد که این تعداد باید به ۱۶ مدرسه برسد.

وی اضافه کرد: در استان ما با توجه به شرایط آب‌وهوایی استاندارسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی فقط در زمینه وسایل گرمایشی صورت می‌گیرد و هدف از این استاندارسازی این است که دیگر شعله آتشی در مدارس وجود نداشته باشد.

معاون توسعه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به استاندارسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی، گفت: حدود ۱۰ هزار کلاس درس نیازمند استاندارسازی وسایل گرمایشی هستند که هشت هزار کلاس درس استاندارسازی شده است و در سال جاری در قالب طرح شهید عرب و اعتبارت دولتی حدود ۴۰۰ کلاس درس دیگر نیز استاندار سازی می‌شوند.

اسعد با اشاره به مدارس کانکسی در چهارمحال‌وبختیاری، ادامه داد: ۱۹ مدرسه کانکسی در استان وجود دارد که در قالب طرح شهید پناهی ده مدرسه در حال ساخت است و نه مدرسه دیگر به‌خاطر مشکل تملک زمین هنوز به صورت کانکسی هستند.

وی اظهار کرد: حدود ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در استان وجود دارد که عمدتاً نیازمند تخریب هستند، همچنین ۱۰۰ مدرسه جدید نیز باید احداث شود.

معاون توسعه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سفر اول ریاست جمهوری حدود ۲۶۰ میلیارد تومان و در سفر دوم ۶۰۰ میلیارد تومان به نوسازی مدارس اختصاص داده شد.

اسعد با اشاره به نوسازی سرویس‌های بهداشتی در مدارس گفت: در دوسال کرونا به زیر بنای مدارس به خصوص سرویس‌های بهداشتی لطمه‌های زیادی وارد شد، در سال ۱۴۰۲ یک بخشی از این سرویس‌های بهداشتی که دارای اولویت بودند، نوسازی و بهسازی شدند همچنین در حال حاضر هیچ‌گونه مدرسه فاقد سرویس بهداشتی وجود ندارد.

کد خبر 747891

دیگر خبرها

  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک