Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان تیم مس رفسنجان تعویض شدنش پیش از زدن ضربات پنالتی را تصمیمی فنی از سوی مربی دانست که به موفقیت تیم انجامید و از آن خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، داود نوشی صوفیانی فصل موفقی را در تیم مس رفسنجان پشت سر گذاشت. در نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و یکم با جذب فائز الرشیدی، دروازه بان ملی پوشان عمانی خیلی ها کار سختی برای نوشی صوفیانی متصور بودند اما بعد از دو بازی نیمکت نشینی، این دروازه بان به ترکیب تیم مس برگشت و عملکرد بسیار خوبی داشت؛ او با دو کلین شیت در سه بازی جای خود را مستحکم کرده بود اما مصدومیت در حین گرم کردن پیش از بازی با هوادار باعث شد تا گلر عمانی دوباره به ترکیب مس برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صوفیانی بعد از پایان مصدومیتش، مقابل فجر در لیگ و سپس در برابر تراکتور در جام حذفی به میدان رفت و توانست دروازه تیمش را در طول 120 مقابل حملات میزبان بسته نگه دارد. نوشی در آخرین دقیقه وقت های اضافه جای خود را به الرشیدی داد تا گلر عمانی از دروازه مس مقابل پنالتی های تراکتور حراست کند؛ نوشی صوفیانی در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد این بازی و شرایط خود صحبت کرده که در ادامه می خوانید:

 

هر فصل یک داستان متفاوت دارد
دروازه بان مس در پاسخ به این سوال که آیا کارش با حضور فائز سخت شده گفت: نه به هیچ وجه! فوتبال شغل ماست و مثل هر شغل دیگری، چالش های متفاوتی را در طول سال های مختلف پشت سر می گذاریم. هر فصل داستان خاص خودش را دارد برای اینکه بتوانی در جریان کار خودت را حفظ کنی باید همیشه آماده باشی. در این فصل باشگاه تصمیم به جذب یک گلر خوب دیگر گرفت که باعث گرم تر شدن رقابت می شود و برای خود من هم خوب است که همیشه خودم را در اوج آمادگی حفظ کنم.

 

همیشه آماده هستم، اگر مصدومیتی نباشد!
در بازی با هوادار یک بدشانسی باعث مصدومیتم شد ولی خب خدا را شکر توانستم آمادگی خودم را دوباره به دست بیاورم. در بازی با تراکتور مثل همیشه آماده بودم و توانستم بازی خوبی را هم انجام دهم؛ پیروزی ارزشمندی بود که به راحتی هم به دستش نیاوردیم. تراکتور همیشه یک تیم خطرناک است و در رفسنجان هم با وجود اینکه سه گل از ما خورد، دو گل هم زد. در بازی حذفی هم تا آخرین لحظه حمله کردند و خدا را شکر که توانستم دروازه مس را در این دیدار بسته نگاه دارم.

 

دوست دارم مقابل تراکتور سربلند باشم!
رویارویی با تراکتور همیشه برای ما که بچه آذربایجان هستیم خاص هست؛ حتی اگر ده ها بار این اتفاق برای ما رخ بدهد. الان که دیگر گسترش فولاد نیست ولی من در این تیم و تیم تراکتور بازی کردم و سپس راهی تیم های دیگر شدم. به عنوان تیم استانم همیشه خواستار موفقیت تراکتور و خوشحالی هواداران پرشورش بودم. همیشه هم دوست داشتم بهترین بازی هایم را مقابل تراکتور انجام بدهم تا بی هیچ حرف و حدیثی سربلند از زمین خارج شوم.

 

کلین شیت از من، مهار پنالتی از فائز...
نوشی صوفیانی در مورد تعویض شدنش پیش از شروع ضربات پنالتی در بازی با تراکتور گفت: به عنوان یک بازیکن حرفه ای هر لحظه که قرار باشد برای تیمم به میدان بروم با تمام توان این کار را می کنم و هر موقع هم کادر فنی صلاح بداند، بیرون خواهم نشست. آقای ربیعی در آخرین لحظات بازی با مس این تصمیم را گرفتند و خوشبختانه نتیجه هم داد. من هم از این بابت خوشحال هستم. همه یک تیم هستیم؛ من دروازه را تا آخر بازی بسته نگه داشتم و فائز هم در پنالتی ها درخشید تا توانستیم از یک بازی سخت، برنده خارج شویم.

 

مس رفسنجان داود نوشی صوفیانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان داود نوشی صوفیانی نوشی صوفیانی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی

ایسنا/یزد تیم چادرملو اردکان به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش ایسنا، از سری مسابقات مرحله یک هشتم جام حذفی، تیم چادرملو اردکان در کرمان به مصاف مس این شهر رفت که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم و در ضربات پنالتی با برد چادرملو اردکان به پایان رسید.

سعید اخباری در نیمه اول این بازی به چند بازیکن اصلی چادرملو استراحت داد و بازیکنانی را در ترکیب اصلی قرار داد که در لیگ دسته اول، کمتر بازی کرده بودند اما با این وجود در نیمه اول چند موقعیت خوب روی دروازه مس ایجاد شد که راهی به دروازه این تیم نداشت.

در نیمه دوم دو تیم چند موقعیت خوب روی دروازه هم ایجاد کردند که در یک صحنه، آسیابان‌پور با رشادت موقعیت خوب مس را مهار کرد. در ادامه و در یک صحنه مشکوک، داور به سود تیم مس پنالتی گرفت که وزیری‌پناه بازیکن این تیم دروازه چادرملو را باز کرد تا بازی با همین یک گل به پایان برسد. در وقت‌های اضافه رضازاده با ضربه‌ای دقیق دروازه مس را باز کرد تا بازی به وقت‌های اضافه بکشد.

در وقت‌های اضافه باز هم موقعیت‌هایی برای چادرملو به دست آمد اما بازی در پایان به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی بازیکنان چادرملو هر ۵ پنالتی خود را گل کردند و از طرف دیگر، آسیابان‌پور با حرکتی دیدنی پنالتی مس را مهار کرد تا چادرملو راهی یک چهارم جام حذفی شود.

چادرملو اردکان با حذف تیم‌های آریو اسلامشهر و فولاد خوزستان به این مرحله رسید و حالا منتظر حریف بعدی خود در این مسابقات خواهد ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماسه پورحمیدی با چشمان گریان (عکس)
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود