Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با تقویت زیرساختهای جاده ای، هماهنگی راهداری و پلیس راه و سایر دستگاههای مرتبط میزان سوانح جاده ای در استان در شش سال گذشته رو به کاهش بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  مراسم تجلیل از راهداران و رانندگان شرکت های حمل و نقل بار و مسافر روز چهارشنبه با حضور حسین متولی حبیبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، رجب رحمانی، نماینده مردم تاکستان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری، سرهنگ ذاکری منش رئیس پلیس راه استان و جمعی از رانندگان، راهداران و مسئولان شرکت های حمل بار و مسافر استان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ذاکری منش در این جلسه اظهارداشت: حمل و نقل محور توسعه است و شریان حیاتی کشور است و باید برای ارتقای ایمنی راهها اقدام کرد تا هزینه های حوادث کمتر شود.

وی بیان کرد: راهداران سربازان گمنامی هستند که بی منت خدمت می کنند و جا دارد در هفته حمل و نقل از این خدمات تجلیل شود.

ذاکری منش اضافه کرد: پلیس راه در کنار راهداری و با هماهنگی لازم در خدمت به مردم تلاش می کنند تا سوانح به حداقل برسد و خوشبختانه در چند سال اخیر این روند نزولی شده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباط برخط باید گام موثری برداشت و اتز آسیب ها و حوادث کم کرد و با ظرفیتی که استان قزوین در حوزه راهها دارد این استان می تواند الگوی خوبی برای اجرای طرح های پایلوت باشد.

وی اضافه کرد: استفاده از سیستم هوشمند جاده ای بسیار مهم است و از مسئولان کشور انتظار می رود اعتبار لازم برای اجرای رح های هوشمند سازی را مهیا کنند. 

ذاکری منش اظهارداشت: در تغییرات جوی و شرایطی که جاده مه آلود است معمولا دید افقی خیلی کم می شود و در این وضعیت تابلوهای هوشمند می تواند در اطلاع رسانی موثر بوده و از تصادف زنجیره ای در فصل زمستان جلوگیری کند.

وی بیان کرد: با تغییرات مدیریتی در اداره راهداری خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته و با این که روزانه ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس و ۷ هزار دستگاه سواری در جاده ها تردد می شود اما توانسته ایم سوانح را کاهش دهیم.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآورشد: در مدت شش سال گذشته به صورت مستمر شاهد کاهش تصادف برون شهری در زمینه های فوتی، جرحی و خسارتی هستیم که این موفقیت با همکاری همه دستگاهها و مردم ممکن شده است.

وی گفت: امیدواریم با تداوم همدلی و همکاری مدیران مرتبط و تقویت زیرساختها  و توجه جدی به حوزه its  همچنان شاهد کاهش سوانح جاده ای در استان قزوین باشیم.

در ادامه از جلد دوم کتاب سربازان بدون مرز که خاطرات راهداران استان قزوین را به نگارش درآورده است از راهداران، رانندگان بخش حمل بار و مسافر، راهداران افتخاری و نمایندگان دستگاه‌های خدمات رسان استان قزوین هم تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرهنگ ذاکری منش پلیس راه قزوین رئیس پلیس راه استان استان قزوین ذاکری منش حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جمعی از پرسنل راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب در مانوری بمناسبت دهم اردیبهشت روز بدون حادثه، آمادگی خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه و خدمت به شهروندان اعلام نمودند.   در این مانور نیرو‌های پلیس راه و یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و اداره راهداری تکاب با تجهیزات امدادی و خودرو‌های اداری در محل مانور حضور یافته و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر