Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@13:38:06 GMT

(ویدئو) شنای ۱۲ ساعته آقای وزیر پس از سقوط بالگرد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۲۷۰۹

(ویدئو) شنای ۱۲ ساعته آقای وزیر پس از سقوط بالگرد

‍‍‍‍‍‍

وزیر امور خارجه ماداگاسکار پس از سقوط هلیکوپتر، ۱۲ ساعت شنا کرد تا به ساحل برسد و خودش را نجات دهد.

 به گزارش فرارو، پلیس ماداگاسکار می‌گوید وزیر این کشور که پس از سقوط هلیکوپتر در روز سه شنبه به دریا افتاده بود، نزدیک به ۱۲ ساعت شنا کرد تا خودش را به خشکی برساند.

این فرمانده ارشد ماداگاسکاری که پس از ۳۰ سال خدمت در ژاندارمری، به عنوان وزیر ژاندارمری به کابینه دولت پیوسته، برای سرکشی به حادثه غرق شدن یک قایق مسافری در ماموریت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازمانده دیگر حادثه نیز یک افسر نظامی بود.

دو نفر دیگر که در هلیکوپتر حضور داشتند، ژاندارم و خلبان بودند. این دو نفر همچنان مفقود هستند و گمان می‌رود که آن‌ها نتوانسته اند از حادثه سقوط هلیکوپتر جان سالم به در ببرند.

مدیر سازمان دریایی ماداگاسکار گفت وزیر و افسری که جان سالم به در بردند به طور جداگانه توسط ساکنان محلی در ساحل ماهامبو پیدا شدند.

 سرژ گله که توسط مردم محلی نجات یافته بود، در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، گفت: به لطف خدا و روستاییان هنوز نمرده ام. او گفت که زمان مرگ من هنوز فرا نرسیده است.

این فرمانده ۵۷ ساله گفت که از این حادثه هیچ صدمه‌ای ندیده و فقط سرما خورده است. وی افزود: ظرف ۲۴ ساعت آینده می‌توانم به سر کار برگردم.

هلیکوپتر حامل وزیر به سمت آنتسراکا، شهر کوچکی در سواحل این کشور در حرکت بود. صبح روز دوشنبه در این مکان یک کشتی با ۱۳۰ سرنشین غرق شد که ۴۵ نفر از آن‌ها نجات پیدا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی              

منبع: فرارو

کلیدواژه: ماداگاسکار وزیر سقوط بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به‌دنبال واژگون شدن و سقوط یک دستگاه اتوبوس به رودخانه‌ای در رشته‌کوهای «آند» در شمال پرو، ۲۵ نفر کشته و ۱۳ تن دیگر مصدوم شدند.

اولگا بابودیلا، دادستان منطقه کاجاماراکا در شمال پرو گفته است که این اتوبوس به سمت شهر «سوروچوکو» در حرکت بود و پس از واژگونی، به رودخانه‌ای سقوط کرد.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که این اتوبوس از شهر «سِلندین» عازم شده بود و در پی این حادثه تلخ، در شهر مذکور سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

حوادث جاده‌ای در پرو نسبتاً رایج محسوب می‌شود به طوری که در جریان یک تصادف در سپتامبر ۲۰۲۳ دست کم ۱۲ نفر و در حادثه‌ای دیگر در ژانویه ۲۰۲۳ نیز ۲۴ تن کشته شدند.

کد خبر 6092948

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • فیلم/دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو