Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:03:10 GMT

رسمی؛ دستیار رانگنیک در منچستر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۲۷۳۸

رسمی؛ دستیار رانگنیک در منچستر معرفی شد

ایوان شارپ مربی اسکاتلندی به کادر فنی رالف رانگنیک در یونایتد اضافه شد.

با اعلام رسمی باشگاه منچستریونایتد، ایوان شارپ به کادر فنی رالف رانگنیک اضافه شد و قرار است به عنوان دستیار , آنالیزور این مربی آلمانی را همراهی کند. این مربی اسکاتلندی سابقه همکاری با رانگنیک در تیم لوکوموتیو مسکو روسیه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین سابقه کار در باشگاه‌های نیویورک ردبول و تورنتو اف‌سی‌ آمریکا را نیز در کارنامه حرفه‌ای‌‌اش دارد. اخیراً پس از مایکل کریک، کیران مک‌کنا نیز از کادر فنی منچستریونایتد جدا و هدایت ایپسویچ تاون را برعهده گرفت.

 

 

 

 

همچنین ساشا لنس روانشناس ورزشی نیز از سوی باشگاه منچستریونایتد استخدام و به کادرفنی رالف رانگنیک اضافه شد چون شیاطین سرخ به دنبال به پایان رساندن سال 2021 به بهترین شرایط ممکن است، این در حالی است که آنها خود را برای تقابل با تیم‌های نیوکاسل یونایتد (خارج از خانه، 6 دی) و برنلی (خانگی، 9 دی) آماده می‌کنند.

 

 

 

 

منچستریونایتد که برگزاری دو بازی اخیرش مقابل تیم‌های برنتفورد و برایتون در لیگ برتر انگلیس به دلیل مثبت شدن تست کرونای چند عضو این تیم به تعویق افتاد، از روز گذشته (سه‌شنبه) تمرینات خود را پس از چند روز تعطیلی ازسر گرفته است.

منچستر یونایتد رالف رانگنیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد رالف رانگنیک رالف رانگنیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق رانگنیک با بایرن مونیخ

به گزارش قدس آنلاین، پس از تساوی بایرن مقابل رئال، خبر مهمی درباره آینده این تیم آلمانی منتشر شده است.

در روزهای اخیر بیش از هر زمان دیگری درمورد سرمربی بعدی بایرن مونیخ گمانه‌زنی شده و طبق آخرین اخبار مشخص شد که تنها گزینه‌ این باشگاه رالف رانگنیک است.

در نظر گرفتن سرمربی تیم ملی اتریش برای جانشین توماس توخل که قرار است در تابستان بایرن را ترک کند ابتدا عجیب بود اما بعد از تایید این مربی و سران باشگاه، مشخص شد که مذاکراتی صورت گرفته است.

کریستین فالک، خبرنگار بیلد، تایید کرده که رانگنیک می‌خواهد مربی بایرن شود و به دلیل توافق روی تمامی موارد قرار است روز چهارشنبه گفت‌وگوهای بیشتری بین این مربی و بایرن مونیخ انجام شود.

اگرچه رانگنیک اعلام کرده بود هنوز تصمیمی نگرفته و روی مسابقات یورو تمرکز کرده اما اکنون روزنامه بیلد خبر داغی را اعلام کرده است. بر اساس گزارش جدید این نشریه معتبر، رانگنیک به بایرن گفته که حاضر است در تابستان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

بیلد اعلام کرد به دلیل حساسیت بازی امشب بایرنی‌ها نمی‌خواستند این خبر را زودتر اعلام کنند و به همین دلیل بلافاصله پس از پایان بازی‌، خبر از این توافق داده‌اند.

در این گزارش تایید شده که قرار است از فردا مذاکرات به‌صورت جدی‌تری دنبال شود. هنوز جزئیات بیشتری باقی‌مانده که باید در گفت‌وگو بین طرفین روشن شود.

رانگنیک به بایرن اعلام کرده پذیرفتن پیشنهاد همکاری ملزم به شفافیت کامل روی تمامی آیتم‌هاست و به همین دلیل قرار است که مذاکرات به‌صورت رسمی‌تر دنبال شود.

دیگر خبرها

  • قطع همکاری منچستریونایتد با ۲ تن از مدیرانش
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد