Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا زمانیان روز شنبه در آئین تجلیل از راهداران، رانندگان، انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه در مجموع ۲۲۰ هزار کیلومتر راه ارتباطی به ارزش ۵۰۰ هزار میلیارد تومان در کشور وجود دارد، افزود: حفاظت و نگهداری از راه‌های ارتباطی بر احداث و ساخت جاده و محورهای مواصلاتی جدید ارجییت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد حمل‌ و نقل در کشور از طریق جاده‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: برای همین مرمت، بهسازی و حفاظت و نگهداری راه های ارتباطی بسیار مهم است چرا که در غیر این صورت علاوه بر کاهش سرعت حمل و نقل و ضرر اقتصادی، تلفات جاده‌ای نیز افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به خدمات ارزنده راهداران بیان کرد: رانندگان و راهداران در تامین کالای اساسی و مایحتاج مردم نقش بسزایی دارند و اگر ذره‌ای در این بخش کوتاهی شود کشور دچار مشکلات عدیده‌ای خواهد شد.

مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به مشکلات مالی رانندگان و راهداران اضافه کرد: دستمزدی که در قبال زحمات تلاشگران عرصه حمل و نقل پرداخت می شود در مقایسه با زحمات آنان بسیار کم و ناچیز است.

زمانیان با بیان اینکه صنعت حمل و نقل  یکی از صنایع پیشرو در هر جامعه است، ادامه داد: برای رسیدن به نقطه ایده آل باید سرمایه گذاری خوبی در این صنعت انجام شود تا سطح خدمات ارائه شده به مردم از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء یابد.

وی با تقدیر از زحمات شبانه روزی تلاشگران حوزه حمل و نقل گفت: فعالان این حوزه احساس مسئولیت کرده و برای خدمت به همنوعان خود شب و روز نمی شناسند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل هم گفت: از ۱۵۵ شرکت حمل و نقل فعال استان ۹۰ شرکت در بخش حمل بار و کالا و ۶۵ شرکت در بخش حمل مسافر فعالیت می کنند.

کلیم الله وثوقی از جابجایی سالانه بیش از چهار میلیون تن بار و کالا  در استان اردبیل خبر داد و افزود: در هشت ماه امسال بیش از سه میلیون تن بار و کالا در این استان جابجا شده است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی در استان اردبیل بیان کرد: امروز ارزش راه های ارتباطی این استان بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان بر آورد می شود که حفاظت و نگهداری از این سرمایه ملی از وظایف مهم راهداری است.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۶ هزار و ۳۷۴ کیلومتر راه ارتباطی استان اردبیل ۲۰۸ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی است ، از چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی استان اردبیل ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.

اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی و طبیعی خود و قرار گرفتن در سرزمینی فلاتی شکل با شیب‌های بسیار تندی به زمین‌های کم‌ارتفاع اطراف خود شامل کرانه‌های دریای خزر ، جلگه پست مغان و نیز دشت‌های کم‌ارتفاع استان‌های آذربایجان‌شرقی و زنجان منتهی می‌شود و به همین لحاظ جاده‌های این استان اغلب دارای پیچ‌ها و شیب‌های بسیار تند هستند.

هشت گردنه سخت‌گذر و برف‌گیر به نام‌های حیران ، صایین ، کجل، نقدوز ، الماس ، لنگان ، قره‌آغاج و اسالم در راه‌های ارتباطی این استان قرار دارند.

برچسب‌ها استان اردبیل اداره کل راهداری استان اردبیل تردد جاده ای حمل و نقل عمومی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل اداره کل راهداری استان اردبیل تردد جاده ای استان اردبیل اداره کل راهداری استان اردبیل تردد جاده ای حمل و نقل عمومی استان اردبیل کیلومتر راه حمل و نقل جاده ای راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است

رئیس‌جمهور گفت: آموزش و پرورش ناظر بر عموم رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، بنابراین مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت_ در آستانه روز معلم، در دیدار جمع زیادی از فرهنگیان و در آئین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان، معلمان و آینده‌سازان کشور، صمیمانه از تلاش همه مربیان و معلمان قدردانی کرد و روز معلم را به همه معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

رئیس جمهور نهاد تعلیم و تربیت را موضوعی بسیار با اهمیت توصیف کرد که باید همواره مورد توجه دولتمردان، معلمان، مربیان و خانواده‌های گرامی باشد و گفت: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای نسل‌ها است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر به رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: آموزش و پرورش ناظر بر رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

تکمیل می‌شود ….

کد خبر 749054

دیگر خبرها

  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد