Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، جلسه ستاد ملی تنظیم بازار روز چهارشنبه به ریاست رییس جمهوری به صورت ارتباط تصویری با استانداری های سراسر کشور برگزار شد.

دکتر «سید ابراهیم رییسی» در این جلسه بر ضرورت نظارت و مدیریت بر بازار تولید، توزیع و قیمت ها بر مبنای «عدالت» تاکید کرد و دستور داد که وزارتخانه های مربوطه از جمله جهاد کشاورزی دسترسی مردم به کالاهای مصرفی بویژه اجناس اساسی را با قیمت مناسب تسهیل کنند و اجازه چند نرخی شدن کالاها در بازار را ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این جلسه، استاندار کرمانشاه هم در جمع مدیران استانی بر پیگیری جدی دستورات رییس جمهور تاکید و اظهار کرد: اختلاف فاحش قیمت کالاهای یکسان در بازارهای استان پذیرفتنی نیست و سازمان جهاد کشاورزی به عنوان متولی کنترل بازار باید مانع این مشکل شود.

«هوشنگ بازوند» افزود: جهاد کشاورزی موضوع چند نرخی بودن کالاها را با جدیت و به صورت میدانی پیگیری کند و در جلسات آینده ستاد تنظیم بازار استان، گزارش اقدامات صورت گرفته را ارائه کند.

نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهی به فروردین ۱۴۰۰ استان کرمانشاه ٤٢.٩ درصد بود و با این نرخ استان در صدر جدول تورم کشور قرار داشت اما در مرداد ماه امسال این نرخ به ۴۹.۶ رسید.

نرخ تورم در کل کشور در بازه منتهی به مردادماه ۱۴۰۰؛  ۴۵.۲ بود و کرمانشاه پس از استان های ایلام، کردستان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی در جایگاه ششم قرار گرفت و پنج پله بهبود یافت.

استان کرمانشاه با وسعت حدود ۲۵ هزار کیلومتر مربع، ۱.۵ درصد از مساحت کل کشور (هفدهمین استان) را به خود اختصاص داده و شامل ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر و ۸۶ دهستان است.

برچسب‌ها هوشنگ بازوند سید ابراهیم رییسی ستاد ملی تورم کرمانشاه ستاد تنظیم بازار نرخ تورم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند سید ابراهیم رییسی ستاد ملی هوشنگ بازوند سید ابراهیم رییسی ستاد ملی تورم کرمانشاه ستاد تنظیم بازار نرخ تورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۱۰۶ تن انواع کالا و محصول هستند. همچون روال هر هفته بیشترین عرضه های امروز مربوط به سیمان است. به این ترتیب یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۴۷۶ تن سیمان در تالار سیمان روی تابلو می رود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Ix8

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد