Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فرج‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اکنون ۶ شرکت حمل و نقل بار و چهار شرکت مسافربری در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: شهرستان مشگین‌شهر با دارا بودن بیش از یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر جاده اصلی ، فرعی روستایی و بزرگراه بیشترین طول محورهای مواصلاتی استان را بخود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین‌شهر با کمبود شدید پرسنل مواجه است و میانگین عمر ماشین‌آلات و تجهیزات راهسازی و راهداری  این شهرستان حدود ۳۰ سال می‌باشد.

وی افزود: برغم کمبود پرسنل و تجهیزات موردنیاز این اداره در خدمت‌رسانی به مردم از ادارات موفق  استان محسوب می‌شود.

 فرج‌پور به بهسازی حدود ۱۷ کیلومتر و روکش آسفالت ۱۱ کیلومتر از جاده‌های اصلی در سال جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت ۳۱۰ کیلومتر از جاده‌ای اصلی و روستایی نیز خط‌کشی شده و ۳۵۰ شاخه گاردریل در نقاط حادثه‌خیز نصب شده است.

وی اظهارکرد: در این مدت هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر از جاده‌های خاکی و شنی نیز تسطیح و مرمت شده و ۷۵۰ دهنه پل عیب‌یابی شده است.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشگین‌شهر رنگ‌آمیزی ۸۰۰ متر از سرعت‌کاه‌ها و ایجاد ۸۰۰ متر شیار لرزاننده با هدف هشدار به رانندگان را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی و امنیت جاده‌های شهرستان بیان کرد.

فرج‌پور با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی این اداره حذف نقاط حادثه‌خیز می‌باشد ، از حذف نقاط حادثه‌خیز سه‌راهی مشیران ، پیچ احمد بیگلو وو رودی روستای دوشانلو و نصب ۸۲۰ عدد انواع تابلوهای هشداردهنده و بازدارنده خبرداد.

وی گفت: در نیمه نخست سال جاری میزان تلفات جاده‌ای در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد کاهش یافته و طبق نظریه کارشناسان پلیس راه بیش از ۹۰ درصد از علت تصادفات جاده‌ای نیز خطای انسانی  بوده است.

وی افزود: در آستانه فصل سرما ۲ هزار و ۲۰۰ تن نمک و شن در انبارهای منطه ذخیره‌سازی شده است.

او با تقدیر از همکاری عوامل پلیس راه بیان کرد: زمین موردنیاز برای احداث پاسگاه پلیس راه مشگین‌شهر - پارس‌آباد تهیه شده و از سال آینده عملیات احداث ساختمان این پاسگاه آغاز خواهد شد.

مشگین‌شهر  در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مشگین شهر مسافرت حمل و نقل مسافری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مشگین شهر مسافرت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مشگین شهر مسافرت حمل و نقل مسافری مشگین شهر حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان

 رحمتی در خصوص بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان گفت: این موضوع باید توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شود.

وی افزود: عملیات ترمیم روکش آسفالت آزادراه زنجان –تبریز به طول ۲۱۰ کیلومتر شروع شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

رحمتی گفت: در این مسیر دو محور مهم وجود دارد که محور اول به طول ۵۳ کیلومتر بسیار اساسی بوده و قرار است کل آسفالت این محور تعویض شود ۱۶۰ کیلومتر دیگر هم نوسازی و بهسازی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع در این جاده ۲۱۰ کیلومتر باید تامین منابع شود و در اختیار مجموعه راهداری قرار گیرد که مصوب شد ادامه داد: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به طول ۲۱۰ کیلومتر از محل منابع در اختیار سازمان مذکور با فوریت با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی و۷۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین می‌شود.

وی افزود: آزادراه پیامبر اعظم (ص) یا همان آزادراه تبریز- زنجان یکی از موضوعات مهمی بود که در سفر روز جمعه وزیر راه و شهرسازی به استان مطرح شد چراکه همه مردم نسبت به وضعیت این مسیر معترض هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان