Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان طی پیامی درخشش تیم ملی کاراته در رده‌های سنی مختلف و کسب مقام نخست را در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

در متن پیام سیدحمید سجادی آمده است:

درخشش فوق العاده کاراته‌کاهای کشورمان و کسب مقام نخست آنها در مسابقات قهرمانی آسیا یکبار دیگر ارزش های جوانان مستعد ایرانی را در قاره کهن به اثبات رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی‌های غرورآفرین و قهرمانی به دست آمده که باعث خوشحالی ملت بزرگ ایران شده را به کادر مدیریتی، کادر فنی و کاراته‌کاهای رشید کشورمان و به خانواده های آنها و همچنین به مردم پرافتخار کشورمان تبریک می گویم.

سیدحمید سجادی

مسابقات کاراته قهرمانی سال ۲۰۲۱ آسیا در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در ۲ بخش کاتا و کومیته از روز شنبه به میزبانی آلماتی قزاقستان آغاز شد و امروز چهارشنبه به اتمام رسید.

تیم ایران در تمامی رده‌های سنی و در دو بخش دختران و پسران در این رویداد حضور داشت.

در پایان و در مجموع تمامی رده‌های سنی، تیم ایران با کسب ۱۴ مدال طلا، ۱۰ نقره و ۱۵ برنز به مقام قهرمانی دست یافت. تیم ایران در رده‌سنی بزرگسالان به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشت و «ذبیح‌الله پورشیب» تنها طلایی این رده بود.

برچسب‌ها حمید سجادی سید حمید سجادی کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید سجادی سید حمید سجادی کاراته حمید سجادی سید حمید سجادی کاراته رده های سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف در پیامی کسب مجدد عنوان قهرمانی تیم‌ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا را تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا