Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، عزت الله یوسفیان ملاء درباره انتشار نامه رد صلاحیت علی لاریجانی و گفته‌های سخنگوی قوه قضاییه درباره تحت تعقیب قرار گرفتن فردی که این نامه را منتشر کرد، گفت: آقای لاریجانی ماه‌ها منتظر بودند تا زمانی که مهر قید محرمانگی این نامه برداشته نشده، دست به اقدامی نزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما که از اطرافیان او هستیم و کسانی که در دفترش کار می‌کنند، بینی و بین‌الله این نامه را ندیدند. آقای لاریجانی احترام خاصی برای اجرای قانون و حرمت شورای نگهبان قائل هستند و هرگز راضی نبود که خلاف قانون اتفاقی بیافتد. اگر آقای لاریجانی می‌خواستند، قبلا می‌توانستند این نامه را منتشر کنند. حالا ایشان تمایل و هم اصرار دارد تا انتشاردهنده این نامه که توسط فرد یا جمع بوده شناسایی شود.

اگر نامه شورای نگهبان توسط لاریجانی منتشر شده باشد قابل تعقیب است | انتشار نامه محرمانه‌ رد صلاحیت لاریجانی جرم است

یشنهاد متفاوت نماینده تهران به لاریجانی درباره نامه شورای نگهبان

شورای نگهبان پاسخ لاریجانی را داد | اینکه بخواهند اعتبار یک نهاد قانونی را زیر سوال ببرند راه به جایی نخواهد برد

وی درباره واکنش احتمالی شورای نگهبان گفت: آن‌ها نظرشان را دادند، از مدت اعلام نظر گذشته و طبق قانون که به آن‌ها تکلیف شده دیگر نباید نظری بدهند و فعلا موضوع تمام شده است. 

یوسفیان در پاسخ به این سوال که احتمال می‌دهند انتشار این نامه کار چه کسی باشد گفت:‌ اصلا مشخص نیست و نمی‌دانیم کار چه کسی است. این نامه در فضای مجازی منتشر شده و آقای لاریجانی عمیقا از انتشار نامه ردصلاحیت ناراحت هستند.

به گزارش ایلنا، ۲۷ آذرماه گذشته، نامه محرمانه شورای نگهبان درباره رد صلاحیت علی لاریجانی توسط یک فعال رسانه‌ای ساکن فنلاند منتشر شد که در ادامه روزنامه شرق در همان روز، متن کامل نامه ۲۰ صفحه‌ای علی لاریجانی به شورای نگهبان را که در آن به توضیحات دلایل رد صلاحیت خود اشاره کرده بود منتشر کرد.  

کد خبر 644977 برچسب‌ها علی لاریجانی شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علی لاریجانی شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی آقای لاریجانی علی لاریجانی شورای نگهبان رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پس از اظهارات حاج آقای صدیقی در خصوص باغ ازگل پرونده قضایی تشکیل شد و افرادی احضار شدند و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است‌.   به گزارش عصر خبر؛ اصغر جهانگیر در اولین نشست خود در سمت سخنگویی قوه قضاییه، گفت: استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله از سازمان ثبت و شهرداری انجام شد و اظهارات سردفتری که انتقال زمین در دفتر او صورت گرفت اخذ شده و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آقای صدیقی! به شعور مردم احترام بگذارید و به جای "مظلوم نمایی و غفلت غفلت گفتن" به پرسش اصلی پاسخ دهید ۱۲ سوال جدی درباره پرونده کاظم صدیقی مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید

دیگر خبرها

  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • واکنش کیهان به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی: جعلی است و ارزش جواب ندارد
  • واکنش کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاکرمی
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • اظهارات سخنگوی قوه قضاییه درمورد عملیات وعده صادق
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!