Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  بر اساس گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل در مجموع ۵ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۶۸۳ دُز واکسن کرونا تاکنون در استان تزریق شده است.

دکتر اویس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۴۲۸ دُز واکسن در مناطق زیر پوشش این دانشگاه تزریق شده که از این تعداد ۲ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۶۷۹ دُز نخست و یک میلیون و ۶۸۱ هزار و ۷۴۹ دُز دوم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ۳۱ هزار و ۳۵۷ نفر کادر بهداشت و درمان در استان فعلایت می‌کنند که تاکنون ۱۴هزار و ۴۳۶ نفر معادل ۴۶ درصد دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز گفت: ۲۴۷۲ دز واکسن کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان بابل تزریق شده و مجموع واکسن‌های تزریق شده به ۷۸۰ هزار و ۲۵۵ دُز رسیده است

او افزود: هنوز گزارشی از ابتلا افراد به امیکرون در استان دریافت نشده است، اما افراد در صورت داشتن علائم می‌توانند به مرکز موسی‌الرضا یا مرکز ۱۶ ساعته کشوری و همچنین آزمایشگاه‌های سطح شهر مراجعه کنند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکنس کرونا کروناویروس امیکرون واکسن کرونا تزریق شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران