Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:45:42 GMT

کلوپ: می‌خواهیم کار لستر را تمام کنیم

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۳۲۴۱

کلوپ: می‌خواهیم کار لستر را تمام کنیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از انگیزه‌های تیمش برای پیروزی برابر لسترسیتی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعاتی دیگر در چارچوب رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس به مصاف لسترسیتی خواهد رفت. در روزهای پیش‌رو تقویم بسیار فشرده‌ای در انتظار تیم یورگن کلوپ خواهد بود و احتمالا سرمربی آلمانی باید از سیستم چرخشی در تیمش استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یورگن کلوپ در فاصله چند ساعت مانده به بازی امشب برابر لستر گفت: "ما تیمی هستیم که می‌خواهیم کار لسترسیتی را در رقابت‌ها به پایان برسانیم. فقط یک تیم به نیمه نهایی صعود خواهد کرد و می‌خواهیم ما باشیم که به این مهم دست پیدا می‌کنیم. همچنین لسترسیتی نیز چنین انگیزه ای دارد پس باید ببینیم که در بازی چه اتفاقی می افتد.

 

 

 

 

لستر یک تیم کامل محسوب می‌شود که هر فصل نسبت به قبل بهبود پیدا می‌کند. آنها همچنین از امکانات جدید، هواداران پرشور و البته یک مربی با قدرت رهبری فوق العاده یعنی برندان راجرز برخوردار هستند. راجرز به عنوان مربی حریف و البته یک دوست باشگاه به اینجا برمی‌گردد."

 

یورگن کلوپ همچنین در واکنش به تقویم فشرده مسابقات نیز گفت: "بیایید نگاهی به این وضعیت و فشاری که بازیکنان متحمل می‌شوند بیاندازید. باید با یکدیگر همکاری کرده و راه حلی در این باره پیدا کنیم. این چیز خوبی نیست که از باشگاه ها بخواهیم در دو روز دو بازی انجام دهند. این شرایط قابل قبول نیست و باید تغییر کند."

 

 

لستر سیتی براندون راجرز(سرمربی) لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لستر سیتی لیورپول یورگن کلوپ سرمربی یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد امسال واقعاً سال بایر لورکوزن باشد، زیرا آنها قبلاً در بوندسلیگا به یک قهرمانی زودهنگام رسیده‌اند، در راه قهرمانی در جام حذفی هستند و فقط یک ۹۰ دقیقه تا فینال لیگ اروپا فاصله دارند.

آنها در تمام رقابت‌های این فصل شکست نخورده‌اند و امشب هم به لطف گل‌های فلورین ویرتز و رابرت آندریش با پیروزی ۲-۰ از ورزشگاه المپیکو خارج شدند.

ژابی آلونسو در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:«ما سخت، با قدرت و باانضباط بازی کردیم، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.»

او در مورد عملکرد تیمش گفت:«ما در ضدحمله خوب بازی کردیم و اگرچه شاید از تمام موقعیت‌هایی که برای زدن گل سوم داشتیم نهایت استفاده را نبردیم، اما همچنان از نمایش تیمم راضی هستم. امیدوارم بتوانیم همراه با هوادارا‌ن‌مان در بازی برگشت جشن صعود بگیریم.»

آندریش در مصاحبه‌ای اعتراف کرده بود که همسرش به او گفته احساس بدی درباره سفر به رم دارد اما او خود امشب گلزنی کرد. نظری دارید؟
آلونسو لبخند زد و گفت:«این بدان معناست که همیشه یک فرصت دوم وجود دارد، او خاطرات خوبی از این شب خواهد داشت.»

ثبت رکورد ۴۷ بازی بدون شکست؟
این یک آمار استثنایی است. من از ذهنیت عالی تیم و سطح بالای تمرکز بازیکنان بسیار خوشحالم. ما نمی‌خواهیم متوقف شویم و می‌خواهیم این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

رویای سه‌گانه دارید؟
بله چرا که نه! به سه‌گانه نزدیک هستیم و قطعاً از رویاهای‌مان برای این فصل است.

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟