Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابریل کالدرون سرمربی سابق آرژانتینی باشگاه پرسپولیس به صدری چه چیزی گفته بود؟

به گزارش پارس فوتبال، یکی از سوژه های اصلی نشست خبری روز گذشته سرپرست باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون بود.

اما یکی از نکاتی که صدری درباره کالدرون مطرح کرد، مربوط به توهین‌هایی می‌شد که این مربی آرژانتینی در مکالمه با سرپرست باشگاه پرسپولیس خطاب به او مطرح کند تا سرپرست قرمزها شدیدا بابت حرفهای کالدرون ناراحت شود و او در نشست خبری با بیان اینکه ” جملات کالدرون شرم آور است “، به این موضوع واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود در حالی که ۴۵ هزار دلار آخر باقی مانده از طلب کالدرون واریز اما هنوز به حساب او ننشسته بود، مجید صدری شخصا تلاش کرده و با کالدرون ارتباط بگیرد تا بتواند او را راضی کند که به فیفا نامه زده و واریز پول را تایید کند، اما این مربی آرژانتینی در پاسخ به صدری صحبت های توهین آمیزی فرستاد که به قول سرپرست قرمزها غیرقابل انتشار است.

طبق ادعای خبرورزشی، کالدرون به دلیل بدقولی های مدیران گذشته پرسپولیس، ایرانی‌ها را دروغگو خطاب کرده و همچنین حرف‌های منشوری بیان کرده که واقعا عجیب بوده است.

هر چند کالدرون در برنامه فوتبال برتر سعی کرد چهره دیگری از خود در گفت و گو با مخاطبان این برنامه به نمایش بگذارد و دوباره توپ را به زمین مدیران باشگاه پرسپولیس بیندازد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که گابریل کالدرون در پیامی که برای صدری فرستاده از الفاظ بالای ۱۸ سال استفاده کرده است!

صدری در نشست صمیمی با خبرنگاران حوزه باشگاه پرسپولیس که ابتدای این هفته در دفتر خود برگزار کرده بود این موضوع را به صورت دوستانه با آنها مطرح کرد که موجب تعجب همگان شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس گابریل کالدرون مجید صدری پرسپولیس گابریل کالدرون مجید صدری یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان عصر امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار به تساوی انجامید.

دیگر خبرها

  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • فواید باور نکردنی مصرف روزانه پیاز
  • تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان
  • دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت