Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 به گزارش تابناک به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: قیمت خودرو یک هفته است که ثابت مانده و مانند گذشته دیگر نوسانی نیست. افزایش قیمت در کارخانه تاثیری در قیمت خودرو در بازار نذاشت چه بسا که اکنون قیمت ها بعد از افزایش قیمت ها کمی کاهشی شده است به طور مثال فروشندگان قبلا از اختلاف قیمت پژو ۲۰۶ حدود ۱۴۰ میلیون سود می بردند که اکنون به ۱۱۵ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام مسئول بیان کرد: اگر عرضه خودرو بیشتر شود فاصله قیمتی خودرو کمتر خواهد شد. پراید ۱۳۱ به مبلغ ۱۶۲ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ حدود ۱۷۸ میلیون تومان،   تیبا ۲حدود  ۱۸۲ میلیون تومان، ساینا ۱۹۰ میلیون تومان، کوئیک ۱۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار، سمند ال ایکس ۲۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ دوگانه ۲۷۲ میلیون، پژو ۴۰۵ بنزینی ۲۹۷ میلیون  و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس ۲۷۸ میلیون تومان، پژو پارس تی یو ۵ حدود ۳۳۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ (تیپ ۲) ۲۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، رانا ۲۶۰ میلیون تومان است.  

خودرو قیمت (تومان)  پراید ۱۳۱ ۱۶۲.۰۰۰.۰۰۰ پراید ۱۱۱ ۱۷۸.۰۰۰.۰۰۰ تیبا ۲ ۱۸۲.۰۰۰.۰۰۰ ساینا ۱۹۰.۰۰۰.۰۰۰ کوئیک ۱۹۳.۵۰۰.۰۰۰ سمند ال ایکس ۲۵۳.۵۰۰.۰۰۰ پژو ۴۰۵ دوگانه ۲۷۲.۰۰۰.۰۰۰ ژو ۴۰۵ بنزینی ۲۹۷.۵۰۰.۰۰۰ پژو پارس ۲۷۸.۰۰۰.۰۰۰ پژو پارس تی یو ۵ ۳۳۷.۰۰۰.۰۰۰ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۲۶۸.۵۰۰.۰۰۰ رانا ۲۶۰.۰۰۰.۰۰۰

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: با توجه به اینکه در یک هفته گذشته نوسان ارزی نداشتیم و اگر عرضه خودرو توسط خودروسازان افزایش یابد و خودروهای ناقص را تکمیل کنند، تقاضای کاذب کم و فاصله قیمتی که در بازار و کارخانه وجود دارد، کاسته می شود و در نهایت بعید است تا پایان سال افزایش قیمتی داشته باشیم. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی موتمنی اتحادیه نمایشگاه داران خودرو قیمت خودرو آلودگی هوا بودجه 1401 ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین

به گزارش خبرآنلاین «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا گفت انتظار ندارد مناقشه اوکراین در آینده نزدیک خاتمه یابد، اما اتحادیه اروپا باید به حمایت نظامی از کی‌یف ادامه دهد.

بورل در نشست ویژه «مجمع جهانی اقتصاد» در عربستان درباره همکاری‌های بین‌المللی برای توسعه جهانی گفت: «وقتی در ابتدای جنگ گفتیم از اوکراین حمایت می‌کنیم، باید تا وقتی سربازان اوکراینی مقاومت می‌کنند و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه تصمیم به پایان جنگ بگیرد، این حمایت را ادامه دهیم. اما این اتفاق به این زودی‌ها نخواهد افتاد.»

به نقل از ایسنا او با بیان اینکه جنگ اوکراین دست‌کم تا انتخابات ریاست‌جمهوری امسال آمریکا در نوامبر ادامه خواهد داشت، گفت: «ما باید در این بازه به حمایت از مردم اوکراین ادامه دهیم. قرار نیست اروپایی‌ها برای دونباس کشته شوند، اما می‌توانیم کاری کنیم اوکراینی‌های بیشتری در این راه کشته نشوند.»

دونباس منطقه‌ای در شرق اوکراین است که از دو جمهوری خودخوانده «دونتسک» و «لوهانسک» تشکیل شده است. چهار منطقه «زاپوریژیا، دونتسک، لوهانسک و خرسون» که بخشی از خاک اوکراین محسوب می‌شدند، در اواخر سال ۲۰۲۲ با برگزاری همه‌پرسی توسط نیروهای روسیه، به خاک این کشور ضمیمه شدند.

بورل گفت تخمین اینکه اروپایی‌ها باید تا چه مدت و چه میزان پول به اوکراین بدهند دشوار است، اما اگر اتحادیه اروپا حمایت خود از کی‌یف را قطع کند سرنوشت جهان به‌کلی تغییر خواهد کرد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900959

دیگر خبرها

  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت