Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@18:19:10 GMT

مزایای خرید شیرآلات راسان

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۳۴۹۹

مزایای خرید شیرآلات راسان

خرید شیرآلات ساختمانی در میان این همه برند، مدل، رنگ وقیمت چالشی دشوار و مهم است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شیر راسان، اگر سری به بازار و بورس لوازم ساختمانی در ایران بزنید متوجه می شوید که شیرآلات با سالها قبل متفاوت شده و آنقدر طرح های جدید و برندهای متفاوت آمده است که انتخاب را برایتان سخت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برندهای معروف شیرآلات در بازار

مارک های معروف در بازار شیرآلات شامل شیر راسان، قهرمان، کی دبلیو سی، شودر، البرز روز، علاالدین، کلار و ... است که هر کدام تاریخچه و اعتبار خود را دارد.

معرفی شیرآلات ساختمانی راسان

راسان از مطرح ترین و خوش نام ترین تولید کنندگان تخصصی شیرآلات در ایران است که سابقه آن به بیش از ۲۰ سال می رسد. راسان که از ابتدا با نام مهسان وارد دنیای ساختمانی شد با هدف کیفیت بالای محصول، تنوع و رقابت با برندهای خارجی توانست جایگاه خود را در بازار پیدا کند.

در حال حاضر شیر راسان محصولاتی از قبیل شیر توالت، شیر روشویی، شیر حمام، شیر ظرفشویی، شیر پیسوال، فلاش تانک، شیرآلات چشمی و الکترونیکی و همچنین شیرهای توکار را در سبد کالایی خود دارد.

مزایای شیر راسان نسبت به سایر برندها

اگر سری به بازار بزنید و به صورت تکمیلی برندها را بررسی کنید متوجه می شوید تنوع در برندهای موجود بازار چالشی اساسی است و کمتر برندی است که تنوع محصولاتش به اندازه ای باشد که مصرف کنندگان را با هر سلیقه ای اقنا کند. مزایای یک شیر مناسب به شرح زیر می باشد.

ساختار و آلیاژ مناسب برای بدنه شیر که بهترین مدل آن برنجی و شمش است.  تنوع در طراحی و مدل ساخته شده در سبد کالایی  رنگ بندی مختلف برای تمام سلیقه ها  کارتریج سرامیکی با اهرم باز شونده سبک  گارانتی و خدمات پس از فروش

شیرآلات راسان را می توان پکیجی از فاکتورهای بالا دانست. راسان در رده بی نظیرترین برندهای ایرانی است که بیشترین محصولات را در سبد کالایی خود دارد.

همچنین فاکتور قیمت در شیرهای راسان به عنوان مهم ترین برگ برنده این برند شناخته شده و این در حالی است که این کیفیت را با چنین قیمتی در سایر برندها نمی توان جستجو کرد.

شیرهای راسان را می توان با ۵ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش از نمایندگی و عامل رسمی فروش راسان  با نام شیرسان   https://shirssan.com/خریداری کرد.

پرفروش ترین مدل های شیر راسان

مدل آتیس» این مدل در سه رنگ سفید کروم و طلایی مات موجود بوده و بدنه ای زیبا و خوش نقش دارد.

مدل آلیس» طراحی منحصر به فرد این مدل باعث تمایز آن با بقیه مدل ها شده است. این شیر در دو رنگ کروم و طلایی موجود است.

اکتاو» اکتاو مدل مفهومی این برند است. ترکیبی از طراحی و درک محیط اطراف در سه رنگ سفید کروم و طلایی

الیزه» الیزه آنطور که از اسمش پیداست خاص ترین و کلاسیک ترین مدل راسان است.الیزه دارای تنه ای گرد بوده و در ۴ کاربرد شیر توالت، روشویی، حمام و ظرفشویی قابل عرضه است. این شیر در رنگ طلامات و کروم مات وجود دارد.

ارزان ترین و خوش قیمت ترین مدل راسان مدل های درنا و مروارید است. بدنه برنجی با آبکاری کروم و کارتریج سرامیکی که آن را می توانید با قیمتی در حدود دو و نیم میلیون تومان به صورت ۴ تکه خریداری کنید.

منبع: شیرسان

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیرآلات راسان شیرآلات ساختمانی ترین مدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی

تحلیلگران و کارشناسان نظامی در غرب تاکید دارند که پهپادهای ایرانی کارآمدی خود را در میدان‌های واقعی اثبات کرده‌اند و به همین دلیل با استقبال کشورهای زیادی روبه‌رو شده‌اند.

به گزارش مشرق، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامدهای جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران اما علاقه جهانی به پهپادهای ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپادهای به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش تصریح کرد: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

«فابیان هینز» پژوهشگر دفاعی و نظامی در موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک، معتقد است: بیشتر کشورهایی که به پهپادهای ایرانی علاقه مند هستند، می‌خواهند از آنها در مقابل دشمنان توانمندی همچون آمریکا و اسرائیل استفاده کنند. برای این کشورها قابلیت‌های دشمنان پیشرفته‌ همچون ایالات متحده در رهگیری این تسلیحات چندان نگران کننده نیست. پهپادهای تهاجمی ایرانی کارایی خود را به خوبی اثبات کرده‌اند.

«ساموئل بندت» کارشناس هوش مصنوعی و سیستم‌های بدون سرنشین در اندیشکده CNA در واشنگتن نیز عنوان داشت که مخالفت‌های اسرائیل هم بر بازار فروش ایران به‌ویژه به کشورهایی که به دنبال اتخاذ رویکرد سیاسی و نظامی مستقل از غرب هستند، تأثیر نخواهد گذاشت.

این گزارش با بیان جزئیاتی از تعداد و نوع پهپادها و موشک‌های مورد استفاده ایران در «وعده صادق» مدعی شد که ایران ۱۷۰ پهپاد شاهد ۱۳۱ و شاهد ۱۳۶ را در کنار بیش از ۳۰ موشک کروز و بیشتر از ۱۲۰ موشک بالستیک به سمت اهدافی در اسرائیل شلیک کرد. طبق این تحلیل، در سال‌های اخیر خانواده پهپادهای شاهد به دلیل استفاده موفق در چند سناریوی عملیاتی توجه گسترده‌ای را در جهان به خود جلب کرده‌اند که مهمترین محل نمایش آن‌ها در اوکراین بوده است.

«ژان مارک ریکلی» رئیس بخش ارزیابی ریسک‌های جهانی و نوظهور در مرکز سیاست‌های امنیتی ژنو هم به Breaking Defence مدعی شد: اوکراین ویترین قدرتمندی را برای پهپاد شاهد ارائه کرد ضمن آنکه حتی اگر این پهپادها در حمله به اسرائیل شکست خورده باشند، آن ها اثبات کردند که هزینه قابل توجهی را به طرف مقابل تحمیل می‌کنند.

وی تصریح کرد: استفاده از موشک‌های گران‌قیمت برای نابودی این پهپادهای ارزان هزینه زیادی را به بار می‌آورد مهمتر آنکه توانمندی‌های مدافع را از بین می‌برد. در مورد اسرائیل هم انهدام پهپادها هزینه‌ای بیشتر از پهپادها را در بر داشت.

ریکلی با بیان اینکه محاسبه فوق، پهپادهای ایران را برای بسیاری از خریداران بین المللی جذاب کرده است، افزود: بازار بالقوه ایران شامل کشورهایی می‌شوند که از سوی غرب تحریم شده‌اند یا هراسی از تحریم آن‌ها ندارند و مایل هم نیستند شرایط غربی‌ها هنگام فروش تسلیحات را بپذیرند.

طبق این گزارش، علاقه به خرید پهپادهای ایرانی حتی پس از بحث‌ها و انکارهای فراوان در مورد استفاده روسیه از این پرنده‌ها علیه اوکراین بیشتر هم شد. چند ماه بعد از آن یک مقام ارشد ایرانی اعلام کرد که ۲۲ کشور به خرید پهپادهای ساخت ایران ابراز علاقه کرده‌اند. «یوآو گالانت» وزیر دفاع اسرائیل هم در ماه فوریه مدعی شد که ۵۰ کشور در حال مذاکره با تهران برای خرید موشک و پهپادهای این کشور هستند.

حتی یکی از کارشناسان «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها» هم عنوان داشت که «اکنون پهپادهای ایرانی در چهار قاره آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکای جنوبی در میدان عملیات حضور دارند.»

این گزارش در زمینه رقبای ایران در بازار پهپادها نیز آورده است: تحلیلگران پهپادهای ایرانی را راه حلی کم هزینه‌تر می‌دانند. ... با اینکه چین در صدر صادرات حوزه پهپاد قرار دارد اما کارشناسان می‌گویند که ایران فراتر از پکن است و رقبای اندکی هم در بازار خاص خود دارد.

هینز در این رابطه تاکید کرد که ایران در رده پهپادهای برد بلند، جنگی و انتحاری کارآمدی اثبات شده‌ای دارد. ضمن آنکه در واقعیت هم شرکت‌های چندانی در این بازار مطرح هستند.

طبق تحلیل فوق، وقتی بسیاری از کارشناسان برای نخستین بار با گزارش‌هایی در مورد وابستگی روسیه به پهپادهای ایران برخورد کردند، شگفت‌زده شدند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • بلاتکلیفی فعالان بازار برنج
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ