Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه با رد اتهامات بی‌اساس و تکراری بیانیه پایانی دیدار وزرای خارجه کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس و انگلیس، آن را اقدامی برای تلاش‌های تفرقه‌افکنانه برخی کانون‌های شناخته شده که از شکل‌گیری فضای تعامل و همکاری بین کشور‌های منطقه نگران هستند، توصیف کرد. خبرگزاری میزان - سعید خطیب‌زاده با رد اتهامات بی‌اساس و تکراری بیانیه پایانی دیدار وزرای خارجه کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس و انگلیس، آن را اقدامی برای تلاش‌های تفرقه‌افکنانه برخی کانون‌های شناخته شده که از شکل گیری فضای تعامل و همکاری بین کشور‌های منطقه نگران هستند، توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره نقش مسئولانه‌ای در تقویت صلح و ثبات منطقه ایفا کرده و بر همین اساس کشور‌های منطقه را به تعامل و گفت‌گو فراخوانده است.   وی افزود: متاسفانه کشور‌های غربی، از جمله از طریق صادرات حجیم تسلیحات مدرن به برخی کشور‌های منطقه، عامل مهم در ایجاد تنش و بروز فجایع انسانی در منطقه هستند.   خطیب‌زاده اضافه کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران بر اساس دیدگاه راهبردی و سیاست‌های اصولی خود، راه حل مشکلات منطقه را تعامل و همکاری بین کشور‌های منطقه می‌داند و از ابتکارات سازنده‌ای که در این زمینه ارائه شود استقبال می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برخلاف ادعا‌های بی‌پایه بیانیه، ایران همواره به تعهداتش در ذیل ان. پی. تی و پادمان پایبند و در عین حال درچارچوب این معاهده از مزایای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای بهره‌مند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سخنگوی وزارت خارجه: کشورهای اروپایی به جای مقصرنمایی، برای پیشرفت گفت‌وگو‌ها جدیت و اراده به خرج دهند   انتهای پیام/ برچسب ها: سخنگوی شورای نگهبان سعید خطیب‌زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی شورای نگهبان سعید خطیب زاده کشور های منطقه سخنگوی وزارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در جریان دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه قزاقستان صورت گرفت، طرفین بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند. در این ملاقات ژنرال روسلان ژاک سیلیکوف وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزاری دفاع شانگهای پس از عضویت کامل ایران را تبریک و ابراز امیدواری کرد: حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان گردد.   امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد. وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد: ایران کاملا آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی می‌باشد. در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین/ محکومیت جنایات اسرائیل در غزه
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران