Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن مشایخی، فرماندار آغاجاری می‌گوید شکستگی لوله‌ها موجب شده آبرسانی به شهروندان مرتبا دچار اختلال شود بطوریکه شاهد قطع ۱۰ ساعته آب طی شبانه روز در مناطق مختلف هستیم.

او گفت: اقدامات کارشناسی و بررسی‌ها در خصوص علل قطع آب در آغاجاری انجام شده است.

مشایخی افزود: فرسودگی شبکه انتقال آب با قدمتی ۵۰ ساله به طول ۶۰ کیلومتر، ناهمخوانی لوله‌های پلیکا با استاندارد‌های روز و همچنین نداشتن گنجایش آب مورد نیاز از دیگر عوامل قطعی آب به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آغاجاری نبود ژنراتور فعال در شهرستان را از مسائل جدی در این شهرستان عنوان کرد که خواست تا با حفر چاه مشکل تامین آب و همچنین آلودگی آن تا حدودی رفع شود.

این مقام مسئول ۱۰ کیلومتر از خطوط لوله شهر آغاجاری را بحرانی توصیف کرد که عمده شکستگی‌ها نیز در همین نقاط رخ میدهد و در صورت نرمیم آن‌ها از هدر رفت بخش عمده‌ای از اب جلوگیری می‌شود.

او با ابراز خرسندی از بارندگی‌های اخیر شهرستان گفت: بارش باران سبب بالا آمدن سطح رودخانه مارون و در نتیجه گِل آلود شدن آب شده که لازم است در این شرایط پمپ‌ها به صورت موقت خاموش شوند.

علاوه بر آن قطعی برق نیز موجب اختلال در آبرسانی می‌شود، اما در این زمینه پیگیری‌ها در حال انجام است و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

مشایخی در پایان گفت: بر اساس سرشماری سال ۱۳۶۵ آغاجاری ۶۸ هزار نفر جمعیت داشته که طی سال‌های اخیر علیرغم برخورداری از ظرفیت‌های مختلف، ۴۰ هزار نفر به دلیل محرومیت‌ها و مشکلات موجود، مهاجرت کرده اند و هم اکنون ۲۸ هزار نفر در شهرستان سکونت دارند، این در حالی است که حدود ۵۰ درصد این جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی با تانکر آبرسانی آغاجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!

طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن در خیابان کوثر زاهدان، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد. نیروهای امنیتی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند./صابرین نیوز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدوراخطار توقف عملیات برای ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در تنگستان
  • دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی