Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان شبکه آمریکایی «ام اس ان بی سی» در گزارشی با اشاره به اینکه حزب جمهوری خواه آمریکا درحال جشن گرفتن برای یک مجرم سفید پوست که پیش از این با حمله کردن به اجتماع رنگین پوستان چندین تن از آنان را به قتل رسانده بود، اعلام کرد این حزب درحال نزدیک شدن به فاشیسم است.

در این گزارش آمده است: جشن آزادی این جنایتکار و استقبال از او به عنوان قهرمان در کنفرانس حزب محافظه کار جمهوری خواه، گرایش آن‌ها به خشونت سیاسی و نزدیکی آن‌ها به جنبش فاشیست نژادپرستانه را روز به روز تأیید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی از او در حین بیرون آمدن از زندان، روی صحنه تمجید و تجلیل می‌شود چه فکری باید کرد؟ در طول پنج سال گذشته بسیاری از مردم می‌پرسند که آیا برخی از اعضای حزب جمهوری‌خواه فاشیست هستند یا خیر، و پاسخ قطعاً این است که این جناح ناسیونالیستی است. این افراط گرایی و حمله به دیگران به عنوان وسیله‌ای برای دستیابی به اهداف سیاسی و تجلیل از خشونت، کاری را که جمهوری خواهان انجام می‌دهند و ما را به یاد موسولینی و دیگر رهبران فاشیست می‌اندازند.

این شبکه در ادامه گفت: ما قبلا در کنفرانسی دیدیم جمهوری خواهان از یک پسر ۱۸ ساله که اخیرا تبرئه شده استقبال کردند درحالی که او مجرم بود این کار تمجید از خشونت است. حزب جمهوری خواه هر روز بیشتر با تعریف فاشیسم مطابقت پیدا می کند.

شایان ذکر است بعد از کشته شدن چندین رنگین پوست در آمریکا به دست پلیس این کشور تظاهراتی اعتراضی در این کشور شکل گرفت. اما در طول ۴ سال ریاست «دونالد ترامپ»  این وضعیت بدتر شده و با تشکیل گروه های افراطی، نژادپرستی در این کشور به وضعیت وخیمی رسید.

هفته گذشته نیز مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه‌ای در محکومیت نازیسم، نئونازیسم و تمامی اشکال نژادپرستی را به پیشنهاد روسیه و بیش از ۳۰ کشور دیگر تصویب کرد، این در حالی است که تنها آمریکا و اوکراین به این قطعنامه رأی مخالف دادند. آمریکا که در درون خود اشکال مختلف نژادپرستی و تبعیض‌نژادی علیه سیاه‌پوستان را شاهد است، از سال ۲۰۱۵ هر ساله به این قطعنامه رأی مخالف داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نژادپرستی در آمریکا کوکلاس کلان رنگین پوستان جمهوری خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود

دکتر وطن خواه با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه، استفاده بهینه از منابع  و عدم موازی کاری در آزمایشگاه‌ها، سطح‌بندی نیروی انسانی آزمایشگاه‌ها متناسب با تخصص آن‌ها و فراهم کردن دسترسی به تمامی خدمات آزمایشگاهی برای مردم در تمامی نقاط کشور با بهترین کیفیت خدمات آزمایشگاهی است.

وی افزود: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه یادآور شد: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی در ادامه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰  آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا