Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- غیبت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در یوونتوس و بارسلونا حس می‌شود.
به گزارش آریا، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دو تن از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند و حضور آن‌ها در هر تیمی می‌تواند یک مزیت اضافه بر سازمان و فوق العاده باشد؛ این چیزی است که حالا یوونتوس و بارسلونا بیش از همیشه آن را حس می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در این تابستان، تیم‌هایشان را عوض کردند. مسی پس از سال‌ها درخشش در پیراهن بارسلونا، مجبور به ترک این تیم شد و به پاری سن ژرمن پیوست و کریستیانو رونالدو هم در روزهای پایانی نقل و انتقالات تصمیم به ترک یوونتوس گرفت تا به منچستریونایتد برگردد. 
هر دو تیم بارسلونا و یوونتوس که این دو فوق ستاره را از دست داده‌اند، فقدان آن‌ها را به شدت حس می‌کنند. خط حمله بارسلونا بسیار فقیر شده و در حال حاضر مهره تاثیرگذار و گلزنی ندارد. از طرف دیگر یوونتوس هم به شدت با مشکل گلزنی روبرو است و موقعیت‌های خلق شده این تیم که کم هم نیست، به گل تبدیل نمی‌شوند. این مشکل گلزنی روی نتایج بارسلونا و یوونتوس در مسابقات لیگ بسیار تاثیرگذار بوده است؛ یوونتوس موقتا در رتبه پنجم سری آ است و ممکن است امشب به رده هفتم برگردد. فاصله آن‌ها با منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا چهار امتیاز است. بارسلونا هم در رده هفتم لالیگا است اما با رده چهارم اختلافی دو امتیازی دارد. 
از جدایی رونالدو و مسی از یوونتوس و بارسلونا بیش از شش ماه می‌گذرد اما آن‌ها همچنان بهترین گلزنان این دو تیم در سال 2021 هستند؛ آلوارو موراتا و ممفیس دیپای به عنوان مهاجمان اصلی یووه و بارسا، نتوانسته‌اند در فصل جدید، حتی نزدیک به آمار رونالدو و مسی شوند. در سال 2021، لیونل مسی 28 گل برای بارسلونا به ثمر رساند و اختلافی بسیار زیاد با دومین و سومین گلزن برتر بارسا دارد.
نفر دوم آنتوان گریزمانی است که او هم از بارسا جدا شد و نفر سوم یعنی ممفیس دیپای فقط توانسته 8 گل برای بلوگرانا به ثمر برساند. در یوونتوس، کریستیانو رونالدو 20 گل در سال 2021 به ثمر رساند؛ آلوارو موراتا نفر دوم بهترین گلزنان یووه در سال 2021 توانسته 17 گل بزند اما اکثر گل‌های او مربوط به فصل گذشته و همکاری با رونالدو مربوط می‌شود چون او در فصل جدید فقط توانسته هفت گل در همه بازی‌ها بزند.

1لیونل مسی (جدا شده)مهاجم282آنتوان گریزمان (جدا شده)مهاجم153ممفیس دیپایمهاجم84فرنکی دی یونگهافبک75عثمان دمبلهوینگر66مارتین بریتویتمهاجم4آنسو فاتیمهاجمجوردی آلبامدافع چپ9جرارد پیکهمدافع مرکزی3رونالد آرائوخومدافع مرکزی1کریستیانو رونالدو (جدا شده)مهاجم202آلوارو موراتامهاجم173فدریکو کیه زاوینگر154پائولو دیبالامهاجم115خوان کوادرادومدافع راست6وستون مک کنیهافبک7دیان کولوسفسکیوینگر58آدریان رابیوهافبک4مویزه کینمهاجم10الکس ساندرومدافع چپ3

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسی رونالدو بارسلونا یوونتوس کریستیانو رونالدو لیونل مسی سال 2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ژاوی هرناندس در نشستی خبری گفت: سعی می‌کنم مختصر بگویم چرا نظرم را تغییر دادم. همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند.

بنابر روایت ایسنا، او در ادامه گفت: با دکو و هواداران رابطه خوبی داریم. این باعث می‌شود در برخی موارد تجدید نظر کنیم. معتقدم اگر برخی از جزئیات را به‌درستی مدیریت کنیم، به موفقیت های بزرگ نزدیک‌تر خواهیم شد.

یکی از خبرنگاران از ژاوی پرسید که آیا این درست است که او اگر تیم را ترک می‌کرد از باشگاه غرامت می‌گرفت؟ سرمربی بارسا پاسخ داد: این درست نیست. همه می‌دانند اگر تابستان امسال می‌رفتم صفر یورو دریافت می‌کردم. همیشه گفته‌ام پول باقیمانده از قراردادم برای مربی بعدی است. کسانی که این را می‌نویسند قصد دارند به من صدمه بزنند. امروز یکی از فشرده‌ترین تمرین‌های این فصل را داشتیم و به بازیکنان گفتم که برای ماندن هیجان‌زده‌ام و به آنها گفتم که اعتماد دکو و لاپورتا را دارم. این چیزی است که به آنها گفتم. هیچ تغییری در کادر مربیگری من ایجاد نخواهد شد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899586

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم