Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با حضور در منزل خانواده الهایی‌سحر، از اقدام شجاعانه "امیره" در نجات جان یک کودک خردسال از خفه شدن در کانال فاضلاب خیابان محل سکونت‌شان در حاشیه شهر اهواز، تقدیر کرد.

علی خدادادی در این مراسم که به منظور تقدیر از این دختر شجاع و عضویت وی در جمع خانواده بزرگ فرشتگان نجات جمعیت هلال احمر برگزار شد، اظهار کرد: این بازدید می‌تواند زمینه تعمیم این قبیل اقدام‌های بشردوستانه را در جامعه فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به محرومیت مناطق حاشیه شهر اهواز از حیث زیرساختی به خصوص مشکل فاضلاب، ضروری است این شرایط دشوار سکونت در این مناطق مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در ترمیم و بازسازی شبکه فاضلاب تسریع ایجاد شود.

خدادادی با تبریک به خانواده "امیره" بابت تربیت چنین فرزندی، با تاکید بر ترویج  فرهنگ بشردوستی و ایثار، ابراز امیدواری کرد این حادثه سبب خیری برای رسیدگی بیشتر به مشکلات و جلوگیری از تکرار این قبیل حوادث شود.

به گزارش ایسنا، در چند روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که از نگاه یک دوربین مدار بسته نشان می‌داد سه کودک در خال بازی در یک خیابان مسکونی هستند که ناگهان پسربچه خردسال به درون کانال روباز فاضلاب سقوط می‌کند و دختربچه‌ای با اقدامی سریع کودک را که در حال دست و پا زدن بود از درون کانال بیرون می‌کشد و نجات می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان هلال احمر مشکلات آب و فاضلاب اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی منجم گفت: با حضور میدانی بخشدار مرکزی هریس و با تلاش‌های بی‌وقفه امدادگران جمعیت هلال احمر و راهداران خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس پس از پنج ساعت عملیات نفس‌گیر نجات پیدا کردند.

وی گفت: این خانواده از منطقه کوهستانی به جمعیت هلال‌احمر شهرستان هریس انتقال‌ یافتند و شب را مهمان جمعیت هلال‌احمر بودند.

منجم افزود:وجود دو کودک زیر شش سال در بین اعضای خانواده شرایط را پیچیده کرده و بر اضطراب عملیات افزوده بود.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی و ادامه دار بودن بارش‌ها و سخت شدن عبور از مسیر‌های کوهستانی از تمامی گردشگران ، کوهنوردان و طبیعت گردان تقاضا می‌شود که از صعود به ارتفاعات خودداری کرده و از اقامت در مسیل‌ها اجتناب نمایند و یا با رعایت تمام نکات ایمنی اقدام به این کار کنند.

دیگر خبرها

  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی گرفتارشده در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • تشکر وزیر کشور از نیروهای امدادی برای یافتن کودک گلستانی
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • تشکر وزیر کشور از نیروهای امدادی برای یافتن کودک گلستانی  
  • نجات کودک حسن آبادی از برق گرفتگی
  • نجات کودک ۱۰ ساله خوسفی با تلاش نیرو‌های هلال احمر