Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوژیدار رادوشویچ به دلیل اینکه میزان دریافتی‌اش از این باشگاه به حد نصاب سایر بازیکنان نرسیده، تصمیم می‌گیرد تا با ارسال درخواست فسخ قرارداد به باشگاه پرسپولیس ایران را ترک کند.

باشگاه پرسپولیس ۵۰ هزار یورو از مطالبات معوقه بوژیدار رادوشوویچ را به صورت نقدی پرداخت کرد اما ظاهراً این بازیکن نامه درخواست فسخ خود را به دلیل مطالبات معوقه‌اش به باشگاه پرسپولیس ارسال و تهران را از طریق فرودگاه امام خمینی به مقصد کرواسی ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که دلخوری شدید یحیی گل محمدی را نیز به دنبال داشت چرا که تیمش حداقل تا نقل و انتقالات نیم فصل قادر به خرید گلر نیست و باید با حامد لک و بدون دروازه بان ذخیره مطمئن در لیگ برتر ایران و جام حذفی به میدان برود.

برهمین اساس یحیی گل محمدی و کمک‌هایش دست به کار شده و به بررسی گزینه‌های مختلف پرداختند. اولین اسمی که شنیده شد رشید مظاهری دروازه بان استقلال بود. این گلر مطرح تابستان سال گذشته ظاهرا درخواستی ۸ میلیارد تومانی از پرسپولیس داشته و وقتی با آن مخالفت شد به استقلال رفت. رفتاری که حالا باعث شده او مخالفانی در تیم پرسپولیس داشته باشد. از طرفی خرید رشید مظاهری با توجه به سوابق بازی در استقلال ممکن است تنش‌هایی میان او و حامد لک به وجود بیاورد و این موضوع نیز فکر مربیان پرسپولیس را مشغول کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی رشید مظاهری پرسپولیس پیام نیازمند رشید مظاهری علیرضا بیرانوند یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرایط جسمی مادر یحیی و اینکه او در بیمارستان بستری است، بزرگترین دغدغه گل‌محمدی در روزهای گذشته بوده و از طرف دیگر هنوز مجوز کار او صادر نشده و به همین دلیل، سرمربی سابق پرسپولیس قصد دارد شخصا پیگیر حل این مساله شود و از همین امروز هم فعالیتهایش را برای گرفتن مجوز آغاز کرده است.

به گزارش فوتبال برتر؛تلاش مدیران تراکتور بر این است که حضور یحیی در تبریز، تا قبل از بازی با استقلال حل شود اما هنوز معلوم نیست که گل‌محمدی در آن بازی می‌تواند روی نیمکت تراکتور بنشیند یا نه.

از طرف دیگر اگر پروسه صدور مجوز کار گل‌محمدی، طولانی شود، زنوزی به دنبال این است که تا قبل از شروع فصل بعدی لیگ برتر، مجوز همکاری با یحیی را بگیرد تا تراکتور فصل آینده، با نظر مستقیم سرمربی اسبق تراکتور، بسته شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899258

دیگر خبرها

  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟