Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی شهادت «حسن ایرلو» سردار سرافراز و سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با نهایت تألم و تأثر مطلع شدم که روح بلند سردار سرافراز و سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا، حاج حسن ایرلو آسمانی شد و به جمع یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این دیپلمات با سابقه در طول عمر شریف و با برکت خویش همواره با مجاهدت و جانفشانی در مسیر اعتلای نام ایران اسلامی گام برداشت و حضور ایشان در جبهه‌های حق علیه باطل و نائل شدن به مقام رفیع جانباز شیمیایی، گواه صداقت و رشادت این شهید والامقام در عرصه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، همرزمان و یاران این شهید، خانواده معزز و همچنین ملت شهیدپرور ایران اسلامی، از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با ابرار و نیکان مسئلت می‌کنم.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان انرژی اتمی حسن ایرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان

 پنجمین یادواره ۱۳۲۲ شهید سرافراز یگان ویژه و ۲۷ شهید سرافراز یگان ویژه استان کرمان با حضور سردار"عظیمی"جانشین یگان‌های ویژه فراجا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

 سردار فرشید در این آیین با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: این یادواره یادآور عزیزانی است که در تمام ساعات شبانه روز و در سرما و گرمای مناطق مختلف مشغول خدمت به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: همه شما عزیزان قطعا این حضور و ایفای نقش همرزمان انتظامی در ماموریت‌های مختلف را دیده اید، اما باید همواره به یاد داشته باشیم برای این امنیت چنین خون‌هایی تقدیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)