Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، به دنبال تغییر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق جمعی از کارگران این شرکت امروز صبح با اعتراض به این موضوع دست از کار کشیدند و تجمع کردند.

صباغیان نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بافق با حضور در جمع کارگران معترض به تغییر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق، به مطالبات آنان پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صباغیان گفت: حقوق کارگران اولویت کار مسئولان باید باشد و مطالبات آنان نباید نادیده گرفته شود.

او ادامه داد: امنیت شغلی و بیمه کارگران باید تضمین شود و مسئولیت اجتماعی شهر نیز باید در نظر گرفته شود.

او گفت: مسئولان صندوق بازنشستگی فولاد کشور و مسئولان استان باید طی یک هفته وضعیت مدیریت سنگ آهن را مشخص کنند.

صباغیان ادامه داد: از مطالبات به حق مردم نخواهیم گذشت و حقوق منطقه و کارگران باید محفوظ بماند.

 روز گذشته در حکمی از سوی عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، مجتبی حمیدیان به عنوان مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق معرفی شد و تا قبل از این حکم، رضا فلاح مبارکه مدیرعامل این شرکت بود.

انتهای پیام /ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق کارگران تجمع کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان مرکزی