Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، کمیته اشتغال بهزیستی شهرستان فردیس با حضور احمد محمدزاده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس، اعضاء کمیته اشتغال شامل معاونت‌های واحد‌های مشارکت‌های مردمی، حوزه امور توسعه و پیشگیری، حوزه‌های توانبخشی واحد حراست و بازرسی این اداره برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس افزود:در کمیته اشتغال بهزیستی شهرستان فردیس مقرر شد که تمام نواقص مدارک و گزارش‌های مددکاری مددجویان واجد شرایط، کامل شده و به منظور بهره گیری از خدمات وام قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد زاده ضمن اشاره به بالا بودن تقاضای پرونده‌هایی که خواستار دریافت وام اشتغال هستند،گفت: از اعضاء کمیته اشتغال خواستاریم تا هرچه سریعتر درخواست‌ها تکمیل و دستورات لازم انجام شود.

انتهای پیام/ر.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جوانان مددجویان بهزیستی بهزیستی شهرستان فردیس کمیته اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است