Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@06:07:45 GMT

یک فوتی و شش مصدوم در تصادف بزرگراه ستاری +فیلم

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۴۷۰۸

یک فوتی و شش مصدوم در تصادف بزرگراه ستاری +فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به برخورد یک میکسر بتن با ۱۲ خودروی سواری در بزرگراه ستاری گفت:این حادثه شش مصدوم و یک فوتی در پی داشت.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۸:۴۹ دقیقه امشب یک مورد حادثه تصادف سنگین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سه ایستگاه آتش نشانی به همراه جرثقیل سنگین به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی عنوان کرد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند یک دستگاه میکسر بتن به دلیل نامشخص با ۱۲ دستگاه خودرو سواری برخورد کرده بود.

ملکی اظهار کرد: شش نفر دچار مصدومیت شده بودند که آتش نشانان مشغول تحویل آنها به عوامل اورژانس شدند.

وی تصریح کرد: این میکسر در ادامه مسیر خود به دلیل نقص فنی و عدم کنترل خودرو با پایه‌های فلزی یک پل عابر برخورد کرده و در همان جا با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ اس دی برخورد کرده است.

وی با اشاره به اینکه خودروی ۲۰۶ به صورت کامل به زیر چرخ‌های میکسر رفته بود خاطرنشان کرد: متأسفانه خودروی ۲۰۶ به صورت کامل متلاشی شده بود و با حضور دو دستگاه جرثقیل سنگین میکسر را بلند کردند. ملکی بیان کرد:

ملکی اظهار کرد: آتش نشانان توانستند یک مرد حدوداً ۴۰ ساله را از داخل خودروی ۲۰۶ خارج کرده که متأسفانه به علت شدت جراحت جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: زمانی که خودروی ۲۰۶ به صورت کامل از زیر میکسر خارج شد مشخص شد که تنها همین یک نفر داخل خودرو حضور داشته است.

وی گفت: این حادثه سنگین شش نفر مصدوم و یک فوتی داشت؛ در حال حاضر عملیات به پایان رسیده است و آتش نشانان مشغول ایمن سازی محل هستند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت سازمان آتش نشانی تصادفات رانندگی جلال ملکی سانحه تصادف اخبار حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سخنگوی سازمان آتش نشانی آتش نشانان خودروی ۲۰۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی