Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حمید صاحب امروز در ساعات اولیه پس از وقوع حادثه متروی ایستگاه چیتگر به منظور عیادت و بررسی مصدومان این حادثه به سه بیمارستان محل اعزام آسیب‌دیدگان سرکشی کرد.
بر اساس این گزارش، ۲تن از مصدومان حادثه به بیمارستان فیاض‌بخش، یک تن به بیمارستان سردار سلیمانی و ۹مصدوم دیگر این حادثه به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) اعزام شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روند عیادت مدیرکل سلامت شهرداری تهران از مصدومان این حادثه، پزشکان معالج مستقر در این بیمارستان ها حال عمومی ۱۱تن از مجروحان را پس از ویزیت اورژانسی خوب و آماده ترخیص اعلام کردند.  
یکی از مصدومان بیمارستان سردار سلیمانی که در این حادثه از ناحیه سر دچار آسیب شده بود نیز بعد از بررسی‌ها و اقدامات تشخیصی با حال عمومی خوب مرخص شدند.
حدود ساعت ۷:۱۰ امروز صبح (چهارشنبه) تصادف ۲ قطار در ایستگاه چیتگر خط پنج مترو حرکت قطارهای این خط را متوقف کرد.

برچسب‌ها سلامت شهرداری تهران شهر تهران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت شهرداری تهران شهر تهران سلامت شهرداری تهران شهر تهران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: بر اثر مسمومیت چند مسافر که در یکی از مراکز اقامتی قم مستقر بودند، پنج نفر مسموم شده که به بیمارستان منتقل شدند.

در حال حاضر حال عمومی بیماران خوب گزارش شده و خدمات درمانی در حال انجام است که در چند ساعت آینده مرخص خواهند شد.

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو