Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:20:26 GMT

اسلامی شهادت شهید «حسن ایرلو» را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۴۷۵۲

اسلامی شهادت شهید «حسن ایرلو» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محم اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی شهادت سردار سرافراز و سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن، حاج حسن ایرلو را تسلیت گفت.

در پیام معاون رئیس‌جمهور آمده است:

با نهایت تألم و تأثر مطلع شدم که روح بلند سردار سرافراز و سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا، حاج حسن ایرلو آسمانی شد و به جمع یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیپلمات با سابقه در طول عمر شریف و با برکت خویش همواره با مجاهدت و جانفشانی در مسیر اعتلای نام ایران اسلامی گام برداشت و حضور ایشان در جبهه‌های حق علیه باطل و نائل شدن به مقام رفیع جانباز شیمیایی، گواه صداقت و رشادت این شهید والامقام در عرصه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، همرزمان و یاران این شهید، خانواده معزز و همچنین ملت شهید پرور ایران اسلامی، از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با ابرار و نیکان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 5382192

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری رئیس جمهور صنعا مقام معظم رهبری شهید والامقام حسین امیرعبداللهیان حسن ایرلو مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه سازمان همکاری اسلامی افغانستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محمد مخبر سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم حسین امیر عبداللهیان هیئت دولت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی