Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:41:58 GMT

تبعیضی در انسداد چاه‌های غیرمجاز قائل نیستیم

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۴۸۳۹

تبعیضی در انسداد چاه‌های غیرمجاز قائل نیستیم

ابراهیم محمدی آیدین‌لو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی گزارش اهالی روستای زندآباد از حفر چاه‌های غیرمجاز معدن انجرد؛ کارشناسان مدیریت امور آب اهر جهت بررسی به محل مذکور مراجعه کرده و چهار حلقه چاه غیرمجاز را شناسایی کردند.

مدیر امور آب اهر افزود: در بررسی‌ها مشخص شد که چاه‌ها را استتار کرده و آب چاه‌های غیرمجاز حفر شده به محل دیگری منتقل می‌کردند، در این راستا کارشناسان مدیریت امور آب اهر پس از طی مراحل قانونی اقدام به انسداد چاه‌های غیرمجاز معدن انجرد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این چاه‌های غیرمجاز معدن انجرد در حاشیه رودخانه زندآبادچایی واقع شده بود، چون اقدام کارشناسان مدیریت امور آب اهر قانونی بود هیچ مقاومتی در برابر اجرای قانون صورت نگرفت، هرچند معتقد بودند تا با لوله‌گذاری یکی از چاه‌ها را به عنوان چاه نمونه‌برداری نگه‌دارند که مورد قبول واقع نشد.

محمدی آیدین‌لو بابیان این‌که معدن انجرد با هر یک از چاه‌های غیرمجاز حدود ۵ لیتر در ثانیه آب برداشت می‌کرد، گفت: مقرر شد مراحل اخذ جریمه خسارت بر منابع آب برابر مقررات محاسبه، دریافت و به حساب دولت واریز شود.

مدیر امور آب اهر با تأکید بر این‌که معدن انجرد تنها یک حلقه چاه دارای مجوز دارد، خاطرنشان کرد: وقتی مدیریت امور آب اهر به عنوان متولی و ناظر چاه غیرمجاز کشاورزان که نهایتاً نیمی از سال برداشت کرده را مسدود می‌کند موظف است تا برای برقراری عدالت چاه‌های غیرمجاز سایرین را نیز مسدود کند، برای امور آب اهر نیز تفاوتی نمی‌کند چاه غیرمجاز متعلق به چه کسانی است اما قطعاً تبعیض را نمی‌پذیریم.

کد خبر 5382198

منبع: مهر

کلیدواژه: چاه غیرمجاز شهرستان اهر کم آبی ویروس کرونا بوشهر بارش باران شب یلدا آمار کرونا گرگان بارش برف واکسن کرونا کرمانشاه آتش سوزی عکس استانها شیوع کرونا ایلام قاسم سلیمانی چاه های غیرمجاز معدن انجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند