Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: شهرستان ماکو به لحاظ مرزی بودن و تردد هزاران مسافر و کامیون ترانزیتی از مرز بازرگان بیشتر در معرض مواجه با سویه امیکرون کووید ۱۹ است.

علی محمدی ایروانلو شامگاه اول دیماه در جلسه مشترک شورای فرعی پدافند غیرعامل و ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ماکو با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ستاد شهرستانی مبازره با کرونا گفت : با اتحاد و انسجام بین تمامی دستگاههای عضو ستاد توانستیم مسیر را برای جولان ویروس کووید ۱۹ در منطقه سخت و با شرایط بوجود آمده در مدیریت پیک اول تا پنجم کرونا موفق عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شهرستان ماکو به لحاظ مرزی بودن و تردد هزاران مسافر و کامیون ترانزیتی از مرز بازرگان بیشتر در معرض مواجه با سویه امیکرون کووید ۱۹ است، افزود : زیر ساخت های لازم از جمله ایجاد مرکز مراقبت بیماری های واگیر ، آماد سازی محل قرنطینه انسانی برا ی اسکان مسافران مشکوک به بیماری امیکرون ورودی به کشور از طریق مرز بازرگان ، ابلاغ دستورالعمل های مربوطه ستاد ملی مبارزه به کرونا به سازمان ها و ادارات ذیربط صورت پذیرفته و مجموعه ادارات عضو ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا در آمادگی کامل است. 

فرماندار ماکو به مشکل تردد اتباع بیگانه و عابرین غیرمجاز از مبادی غیر رسمی مرزهای آبی و خاکی شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: تشدید کنترل گلوگاهها و مبادی رسمی و غیر رسمی شرق کشور باید بیش از پیش در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد تا اتباع بیگانه بعد از طی هزاران کیلومتر به این منطقه نرسیده و مشکلاتی را برای ما و مرزنشینان ایجاد نکنند. 

به گزارش ایسنا، رئیس شورای فرعی پدافند غیرعامل شهرستان ماکو در ادامه به احصاء تخصصی مسائل و مشکلات دستگاههای اجرایی و ادارات خدمات اشاره و خواستار اجرایی شدن بند (ی) ماده ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در خصوص تخصیص ۲ درصد اعتبارات تمامی سازمان ها به بحث پدافند غیرعامل شد. 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کرونای ا میکرون شهرستان ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند، وضعیت ساخت و ساز‌ها و واگذاریِ انشعابات، در این شهرستان، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند