Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و سخنگویی وزارت امورخارجه، حسین امیرعبداللهیان صبح امروز (چهارشنبه) به منظور دیدار با مقامات جمهوری آذربایجان وارد باکو پایتخت این کشور شد.

وزیر امور خارجه ایران عصر چهارشنبه در سفر به باکو با الهام علی‌اف رییس جمهور آذربایجان دیدار و گفتگو کرد.

وی در بدو ورود به باکو در گفتگو با خبرنگاران گفت: در این سفر دیدار‌هایی در سطح بالا با مقامات جمهوری آذربایجان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبداللهیان اظهارداشت: ایده‌های متنوعی را برای توسعه هر چه بیشتر همکاری‌ها به همراه دارم و در دیدار با رئیس جمهوری آذربایجان این ایده‌ها مطرح خواهد شد.

وی یادآورشد: در سه ماه گذشته با همتای جمهوری آذربایجانی خودم تماسی‌های زیادی داشتم و روی چارچوب‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها توافق کردیم که در این سفر این چارچوب‌ها را در دیدار با رئیس جمهوری آذربایجان نهایی خواهیم کرد و پس از آن شاهد رفت و آمد‌های هر چه بیشتر هیات‌های اقتصادی، بازرگانی و فرهنگی دو کشور خواهیم بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی وزیر امور خارجه پارلمان جمهوری آذربایجان الهام علی اف مجلس ملی جمهوری آذربایجان آلودگی هوا بودجه 1401 ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان

نخست وزیر بورکینافاسو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ طی سفر به تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو